دوره آموزشی تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه این دوره آموزشی در 2 سطح برگزار می شود گفت: مخاطبین این دوره در سطح اول طلاب و دانش جویان و سطح بعد، دانش آموزان می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار قومس,

وی با اشاره به اینکه متقاضیان شرکت در دوره آموزشی، تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی، می توانند از تاریخ 2 الی 8 اسفندماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.bonyyad.ir ثبت نام خود را انجام دهند اظهار کرد: در صورتی که داوطلبان برای حضور در این کلاس ها،  به حد نصاب (15 ای 25) نفر برسند،  این دوره از 10  اسفند ماه آغاز می شود.

, www.bonyyad.ir,

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان در ادامه با بیان اینکه این دوره آموزشی دوره ای دو ساله و در 8 ترم برپا می شود خاطرنشان کرد:  کلاس ها هر هفته و به صورت یک جلسه یک ساعت و نیم خواهد بود و و هر ترم آن نیز 12 جلسه می باشد.

,

مهدوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب ما، یه انقلاب فکری بود ابراز کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها، تبیین و شناسایی اندیشه های امام راحل (ره) به عنوان بنیان گذار این تحول بزرگ  همچنین بازگویی دیدگاه های مقام معظم رهبری است.

,

وی با بیان اینکه جوانان و نسل امروز ما، امام را درزمان خود ندیده  و به تبع آن درک کاملی نیز از این امر ندارند اذعان کرد: آشنایی با این مسائل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

,

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و جنگ نرم دشمنان اسلام بر علیه ایران اسلامی تصریح کرد: امروز تنها شاهد جنگ موشک ها نیستیم و دشمنان جنگ نرم و اعتقادی را آغاز کرده اند.

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمن با بکار بستن تمامی حیله و مکر خود سعی در تزریق و داخل کردن افکار خود به جوانان ما را دنبال می کند خاطرنشان کرد: بی شک خطر بزرگی که شدیدا کشورهای جهان سوم همچنین کشور ما را تهدید می کند تهاجم فرهنگی  و ورود فرهنگ بیگانه به سرزمین ما است.

,

وی با اشاره به اهمیت هنر دشمن شناسی در جوانان این مرز و بوم اظهار کرد: اگر جوانان ما، دشمن را به نحوی شفاف و همانگونه که امام (ره) ارزیابی کردند بشناسند، تفکر انقلابی در آنها افزایش یافته و منش و رویکردهای امام را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار می دهند و به آسانی در دام دشمنان نخواهند افتاد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان با اشاره به اینکه انقلاب ما، یک انقلاب فکری بود، گفت: تبیین و شناسایی اندیشه های امام راحل (ره) و بازگویی دیدگاه های مقام معظم رهبری هدف دوره آموزشی تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی است.