همایش پیشگیری از اعتیاد در شهر حمیدیه برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز :همایش پیشگیری از اعتیاد روز شنبه به همت موسسه مردم نهاد سنا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر حمیدیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز :همایش پیشگیری از اعتیاد روز شنبه به همت موسسه مردم نهاد سنا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر حمیدیه برگزار شد., سوسنگرد نیوز,

جبار رافع نژاد در گفتگو با سوسنگرد نیوز با اشاره به اهمیت این همایش گفت : این همایش به  منظور پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر انجام شد.

,

وی افزود : این همایش با همکاری فرمانداری ، اداره بهداشت و بهزیستی وسازمان مردم نهاد سنا خوزستان برگزار شد

,

رافع نژاد در ادامه اضافه کرد : مدت چهار سال است که فعالیت مردم نهادی داریم، که هم اکنون هم در حال انجام کار هستند و 8 تیم می باشند که در محله ها در حال فعالیت اند و مردم اکثر کارهای مقابله با اعتیاد را در این بخش ها انجام می دهند.

,

مسئول موسسه مردم نهاد سنا بیان کرد : امروز هم همایشی ترتیب دادیم که داوطلبان خودمون و مردمی که واقعا آسیب دیده از اعتیاد هستند ، در سالن ارشاد حمیدیه برگزار شد که انشالله  قابل قبول شرکت کنندگان قرار گرفته شده باشد .

,

جبار رافع نژاد در پایان گفت : تشکرو قدردانی از همه اداراتی که  در برگزاری این همایش با ما همکاری لازم را انجام دادند  و به ما لطف کردند که توانستیم در این مانور در هفته اعتیاد همایشی را در این شهرستان برگزار کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

, ,

, ,

 

, ,

 

]
همایش پیشگیری از اعتیاد به همت موسسه مردم نهاد سنا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر حمیدیه برگزار شد.