پرداخت 380 فقره جهیزیه به زوج های جوان مینابی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود جاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب گفت: در راستای حمایت از مددجویان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین آنها خدمات متعددی ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب افزود: کمیته امداد برای کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت از کمک‌های خیرین بهره گرفته و در این راستا بیش از 380 فقره جهیزیه کالایی به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد واگذار شده است.

,

به گفته مدیر کیمته امداد امام خمینی(ره) میناب ارزش ریالی جهیزیه کالایی 11 میلیارد و 483 میلیون ریال بوده است.

,

جاودان یکی از اهداف و اولویت های این نهاد  را ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپائی ازدواجهای آسان،کم هزینه و پایدار است عنوان کرد و بیان داشت: تا پایان سال جاری بیش از 500 فقره جهیزیه کالایی 2 میلیون تومانی به زوج های جوان پشت صف دریافت جهیزیه پرداخت می شود.

,

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب خاطر نشان کرد: جهیزیه کالایی شامل،یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، پتو، سرویس چینی، جاروبرقی، سرویس قابلمه، لباسشویی دوقلو، اتوبخار، کتری،تلویزیون، پنکه، کالای خواب،و دیگر ملزومات خانگی اهدا با حمایت خیرین و همکاری سپاه به زوج های جوان  پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب از پرداخت 380 فقره جهیزیه کالایی به ارزش11 میلیارد و 483 میلیون ریال به زوج های جوان تحت حمایت در میناب خبرداد.