اجرای نمایش مذهبی «حور در آتش» در کرج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش مذهبی حور در آتش با محوریت و مضمون شهادت اسوه بانوان جهان در کرج به اجرا در می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

نمایش حور در آتش به کارگردانی مجید نور محمدی به مناسبت ایام فاطمیه از 8 اسفند ماه به مدت ۵ شب ساعت 19:30 با مضمون شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روی صحنه می رود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به محل چهارصد دستگاه، جنب استخر دانش، سالن شهدای شهرداری، به تماشای این اثر مذهبی بنشینند.

,

مجید نور محمدی کارگردان نمایش گفت: نمایش مذهبی حور در آتش، روایتی از زندگی بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه (س) است که گوشه‌هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و سیره و روش آن حضرت در زندگی را روایت می کند.

,

وی با اشاره به قرب، منزلت و حب حضرت زهرا (س) نزد حضرت رسول خدا عنوان کرد: این موضوع بر هیچکس کسی پوشیده نیست و ده‌ها حدیث شیعه و سنی بر این حقیقت اذعان دارند.

,

نورمحمدی گفت: داستان این نمایش از وفات پیامبر(ص) تا زمان شهادت حضرت زهرا(س) می پردازد.

,

وی اظهار کرد: نمایش حور درآتش توسط گروه فرهنگی، هنری دلشدگان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به مدت پنج شب روی صحنه می رود.

,

انتهای پیام/

]
همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش مذهبی حور در آتش با محوریت و مضمون شهادت اسوه بانوان جهان در کرج به اجرا در می‌آید.