چگونگی شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی در استان بوشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی حیدری دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با "منبری ها" در خصوص چگونگی شکلگیری جمنا در استان بوشهر گفت: نیمه ی اول سال ۹۴ باحضور دکتر زاکانی در استان با تشکیل شورای متشکل از ۲۵ نفر از فعالان سیاسی زیرساخت مؤسسه ی فرهنگی به نام همیاران انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد؛ ولی فعا لیت خاصی از ناحیه ی این شورا صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: درنیمه ی دوم سال ۹۵ پیشنهاد راه اندازی آن مؤسسه را به بنده دادند و پس از عزیمت به تهران و توجیه لازم اقدام به راه اندازی آن دراستان نمودم و با کمک افراد ارزشی و ولایی در کمترین زمان در تمام شهرستان های استان دفتر نمایندگی استان راه اندازی نمودم .

حیدری خاطرنشان کرد: دراین مدت بیش از ده همایش استانی و شهرستانی برگزار شده وتعداد چهارده نفر روحانی برای آموزش لازم با موضوع تبیین فرمایشات حضرت امام( ره )و رهبری فعالیتهای فرهنگی به قم ٬ یزد و کرمانشاه  اعزام و در سطح استان فعال شدند.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب مطرح کرد: در آذر ماه سال جاری در فراخوانی کشوری توسط متولیان مؤسسه در مشهد مقدس تغییر مأموریت مؤسسه ابلاغ گردید و در مورخه ۹۵/۱۰/۵ در فراخوان دیگری در تهران رسمأ سازکار شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی را به جای مؤسسه ابلاغ نمودند.

وی افزود: مقررشد ده نفر از مؤسسین قبلی با انتخاب تعدادی از فعالان سیاسی استان ترکیبی از جوانان و بانوان و افراد فعال با تجربه شورای مرکزی را اصافه نمایند که این کار با یک هم اندیشی جمعی صورت گرفت.

حیدری به چگونگی عملکرد جمنا در شهرستان ها اشاره و بیان کرد: روش و شیوه کار در شهرستان ها بوسیله انتخابات بین محلات که قبلأ شکل گرفته بوده و در امر شبکه سازی فعال بوده اند انجام می گیرد و در ادامه با عنایت به عنوان مردمی جبهه از افراد ارزشی خارج از مؤسسه نیز  برابر دستورالعمل اجرایی جبهه تا ۲۰٪ دعوت و در شورای جبهه بکارگیری شود.که بعضأ شخصأ اقدام نموده ام وحتی از افراد فعال سیاسی و بعضی هئیت امناهای مساجددعوت نموده ایم.

دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهاد کرد: در این راستا از افرادی مثل بعضی نمایندگان ادواری دعوت که به علت مشغله های کاری، حضور برای فعالیت نپذیرفته اند ولی باحضور در جلسات و یا تلفنی اعلام حمایت نموده اند، از جمله این بزرگواران جناب خدانظر قاسمی، حجت الاسلام شیخ موسی احمدی. عبدالکریم جمیری ودکترایوب پاپری و ... .

وی در ادامه عنوان کرد: کسانی که دل در گروه ولایت دارند و به آینده و تغییر وضعیت موجود می نگرند نگاه خود را منصفانه و دور از حب و بغض های شخصی ابراز نمایند و در گفتار و نگارش خود به جمنا کمک کنند چون عطف به گذشته و مجیزه گویی آن چنانی آهنگ افتراق در بین نیروهای خودی در پی دارد و کمک به جناح مقابل محسوب می گردد.

حیدری اضافه کرد: برداشت غلط مبنی بر قائم به شخص دانستن جبهه ی مردمی استان یک نظر شخصی است که ریشه ی آن برای عموم شناخته شده است و از طرفی ظلم به خرد جمعی حاصل تلاش گروهی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی اوقات شخصی خود را صرف این تشکل ارزشی نموده اند می باشد./ انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منبری ها,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مطرح کرد: در آذر ماه سال جاری در فراخوانی کشوری توسط متولیان مؤسسه در مشهد مقدس تغییر مأموریت مؤسسه ابلاغ گردید و در مورخه ۹۵/۱۰/۵ در فراخوان دیگری در تهران رسمأ سازکار شکل گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی را به جای مؤسسه ابلاغ نمودند.