عباس راشاد عضو شورای شهر زنجان توسط دادستانی احضار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت و گو با مهرزنجان، ضمن تایید این خبر افزود: از دادستانی بر علیه بنده به دلیل توهین و اهانت، نامه ای آورده بودند که بنده به دلیل اینکه حتما باید نامه به رئیس شورا داده شود، تحویل نگرفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عباس راشاد در گفت و گو با , مهرزنجان, ، ضمن تایید این خبر افزود: از دادستانی بر علیه بنده به دلیل توهین و اهانت، نامه ای آورده بودند که بنده به دلیل اینکه حتما باید نامه به رئیس شورا داده شود، تحویل نگرفتم.,

وی تصریح کرد: قبلا نیز از طریق تماس تلفنی اعلام کرده بوند که شما بر علیه دستگاه قضا کار کرده اید.

,

راشاد گفت: بنده پیگیر حقوق شهرداری هستم و ما با شهردار کار داریم، موضوع این است که حقوق شهرداری را ما باید بگیریم و فرقی ندارد طرف مقابل چه کسی باشد.

,

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به احضار خود توسط دادستانی، گفت: احضاریه رسمی با امضای معاون دادستان آمده که بیاید جواب بدهید.

,

وی با اشاره به اینکه معاون دادستان به شوراء و شهرداری نامه ای نوشتند که تمامی سخنرانی های راشاد را در اختیار ما قرار دهید، تاکید کرد: من در شوراء هر صحبتی هم کرده باشم در مسیر حق و حقوق مردم صحبت کرده ام و مکلف هستم صحبت کنم و بعد از این هم صحبت خواهم کرد.

,

راشاد گفت: مگر در جمهوری اسلامی کسی هست که مصونیت داشته باشد که نباید حرف بزنیم؟

,

وی با شاره به ادامه پیگیری های خود گفت: همانطور که در قضیه کارخانه کبریت پیگیر بودیم که الحمدلله با کمک اعضای شورا حق شهرداری احقاق و کارخانه کبریت به شهرداری برگشت،  این را نیز پیگیری می کنیم.

,

وی ادامه داد: علاوه بر این حق و حقوق دیگر شهرداری که در دست دستگاه های دیگر است را پیگیری می کنیم.

,

پیش از این پایگاه خبری تحلیلی مهرزنجان مطلبی با عنوان "وقتی اختلاس کلاه شرعی به سر می کند/ متاسفم برای شهردار زنجان که نسبت به مسائل مالی در ابعاد بزرگ بی تفاوت است + اسناد" بر روی خروجی خود قرار داد که در آن عباس راشاد، اسنادی از  زمین واگذار شده به دادگستری در سبزه میدان منتشر کرده بود.

, "وقتی اختلاس کلاه شرعی به سر می کند/ متاسفم برای شهردار زنجان که نسبت به مسائل مالی در ابعاد بزرگ بی تفاوت است + اسناد", "وقتی اختلاس کلاه شرعی به سر می کند/ متاسفم برای شهردار زنجان که نسبت به مسائل مالی در ابعاد بزرگ بی تفاوت است + اسناد, بر روی خروجی خود قرار داد ,

انتهای پیام/

]
عباس راشاد به دلیل اعترض به ساخت غیر قانونی باغ شهر توسط دادگستری و تصرف زمین هزار متری متعلق به شهرداری، توسط دادستانی زنجان احضار شد.