نماینده عالی دولت باید در خصوص مطالبات مردم از رئیس جمهور گزارش بدهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری چهارفصل، مهرداد باقری دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در یاسوج در خصوص پیگیری مطالبات مردمی و خواسته های مردم از رئیس جمهور گفت: نماینده عالی دولت باید در این مورد گزارش بدهد که به مسائل و مصوباتی که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح شده اشراف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

باقری بیان کرد: در بعضی موارد که نیاز به پیگیر از طرف مقامات استان بوده، آنطور که لازم بود اقدام نشده است.

,

وی افزود: دولت روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در موارد واگذاری کوتاهی نکرده است.

,

دبیر ستاد مردمی رئیس جمهور در استان در خصوص ورود روحانی به انتخابات گفت: هنوز چهره واقعی انتخابات روشن نشده است و شواهد آنگونه که نشان می دهد رئیس جمهور در انتخابات آینده شرکت می کند.

,

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ گونه فعالیت انتخاباتی در استان شروع نشده است افزود: از جلسه تشکیل شده اصلاح طلبان استان هیچ گونه اطلاعی ندارم و شاید این جلسه درون گروهی باشد.

,

باقری گفت: قصد حضور در انتخابات شورای شهر را ندارم.

,

وی با بیان اینکه مسئولیت دبیر ستاد انتخاباتی از تهران مشخص می شود افزود: این مسئولیت سخت است و با توجه به اهمیت موضوع باید با تامل به این امر پرداخت و اصراری به انتخاب خودم به عنوان دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در سال آینده ندارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در یاسوج با بیان اینکه اصراری به انتخاب خودم به عنوان دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در سال آینده ندارم گفت: نماینده عالی دولت باید در خصوص مطالبات مردم از رئیس جمهور گزارش بدهد.