دفتر پلیس +10 نیاز شهر دیلم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر دیلم،  مردم شهرستان دیلم با اینکه در بندری تجاری و تفریحی زندگی می کنند و در چرخه اقتصاد کشور نقش بسیار مهمی دارند و مردم این شهرستان به دلیل پایین بودن امکانات، اغلب برای برطرف کردن نیازهای خود اجبراً به دیگر نقاط استان مراجعه نمایند که این مسائل باعث نارضایتی آنها شده و خواستار پیگیری از سوی مسئولین و توجه آنها در این خصوص  می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

پلیس +۱۰ زیرمجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط پلیس در ایران است که در دفاتری به همین نام ارائه می‌شود و به منظور سهولت ارائه خدمات به مردم بوجود آمده اند.

,

خدمات متنوعی به مردم از جمله موارد زیر:

,

* صدور صورت وضعیت خلافی خودرو

,

* تمدید گواهینامه و صدور المثنی

,

* صدور گذرنامه

,

* تمدید گذرنامه  خدمات صدور گذرنامه شامل اخذ مدارک متقاضی گذرنامه و ثبت اطلاعات در سیستم

,

* درخواست پروانه کسب

,

* استعالم تشخیص هویت (  دریافت گواهی سوء پیشینه کیفری)

,

* خدمات نظام وظیفه

,

*صدور و المثنی کارت هوشمند سوخت

,

*تغییر آدرس مالکان خودرو

,

* خدمات صدور و تمدید پروانه کسب (اماکن)

,

نبودن چنین دفتری با ارائه خدماتی که ذکر شده کار مردم دیلم را مختل کرده و روزانه بالاجبار مسافت زیادی را طی کرده به شهری دیگر مراجعه می نمایند و حال جدا از صرف زمانی که می گذرد گاها به دلیل دور بودن شهری دیگر کارشان به تعویق افتاده و به روزهای بعد موکول و باعث عدم رضایت مردم  دیلم می شود.

,

وجود دفاتری از این قبیل که در ارائه خدمات به مردم نقش به سزایی دارند چه خصوصی و چه دولتی، جزئی از لزومات یک شهرستان بندر نشین می باشد.

,

البته ناگفته ها و پشت پرده هایی در خصوص تعطیل شدن دفتر پلیس +۱۰ در شهرستان دیلم وجود دارد که در صورت عدم رسیدگی جدی و سریع مسولین ذیربط، این پایگاه خبری مجبور به پرداختن شفاف و بی پروا به این مهم خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
مردم شهرستان دیلم به دلیل پایین بودن امکانات، اغلب برای برطرف کردن نیازهای خود به اجبار به دیگر نقاط استان مراجعه نمایند که این مسائل باعث نارضایتی آنها شده و خواستار پیگیری از سوی مسئولین و توجه آنها در این خصوص می باشند.