پروژه نیمه تمام 27 ساله راه بندرمقام به بندرآفتاب+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛  بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه و بعد از بندرمقام  مسیری ساحلی وجود دارد که پس از طی چند کیلومتر به روستای «جزّه» می رسید و پس از آن"مچائیل"، "چیرویه"، "کلات"، "گرزه"، "طاحونه" بندرآفتاب" را پشت سر می گذاری تا به بندرچارک برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

رئیس شورای مچائیل در گفتگو با خبرنگار هرمز با نارضایتی از وضعیت روستا و راه های مواصلاتی گفت:شرایط بد جاده ها موجب شده زنان باردار  که نیاز به امکانات بهداشتی برای زایمان داشتندقبل از رسیدن به مرکز درمانی در بین راه  و در بیابان ها زایمان کنند.

,

وی اظهار کرد: پیمانکاری که قرار بود این مسیر را تکمیل کند پروژه را رها کرده و ماشین آلات خود را به مکانی دیگر منتقل کرده است.

,

شورای مچائیل افزود: زمان باران تا چندین روزتردد در روستا غیر ممکن می شود و ما نمی دانیم اگر در این روزها برای اهالی مشکلی پیش بیاید باید چکار کنیم.

,

وی با بیان اینکه رسیدگی به روستای ما تقریبا صفر است و در همه بخشها با مشکل مواجه هستیم تاکید کرد:فاصله روستا تا بزرگترین پالایشگاه نفت جنوب کشور کمتر از هشت مایل دریایی است اما مردم این روستا از ابتدایی ترین حقوق شهروندی محروم هستند.

,

رئیس شورای مچائیل عاجزانه از مسئولین درخواست دارد راهی که اولین پل آن 27 سال پیش احداث شد و بعد از 12 سال افت و خیز به حال خود رها شده را دوباره عملیاتی کنند.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
پروژه ناتمام 27 ساله راه ارتباطی بندر مقام به بندرآفتاب تنها گوشه ای از محرومیت اهالی روستای جزه میچائیل از حقوق ابتدایی شهروندی است که توجه مسئولان را می طلبد.