پای بازرسی به پرونده هزینه نجومی سفر هیات دولت به البرز باز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ به دنبال تذکر صریح امام جمعه کرج مبنی بر هزینه شهرداری کرج از جیب مردم برای سفر یک روزه هیات دولت به استان البرز در خطبه های نماز جمعه پای بازرسی استان البرز به پرونده جنجالی هزینه های میلیاردی شهرداری کرج باز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

۶ اسفند ماه سال جاری بود که امام جمعه کرج درباره مصرف بیت المال و هزینه میلیونی شهرداری کرج برای سفر دولت به البرز گفت: هر کسی نمی تواند آن را بی دلیل هزینه کند اما عده ای برای تثبیت جایگاه خود از آن استفاده می کنند! استقبال از میهمان و تکریم لازم است اما نباید به اسراف افتاد! در مراسم سفر هیات دولت نیز همین مسئله را مطرح کردیم اما باید اقتصاد کشور را در نظر گرفت نه اینکه در سال اقدام و عمل به گونه ای عمل شود که قابل دفاع نیست!

,

آیت الله حسینی همدانی افزود: آقایان به چه مجوزی لایحه داده و تصویب کردند پول از جیب مردم برای ناهار ۵۰۰ میلیونی هزینه شود! اما امروز بنده از بازرسی استان می خواهم تا مطالبه عمومی مردم را بررسی کنند و علت ریخت و پاش ها را برای مردم توضیح دهند و اگر خطایی شده بازخواست شوند چرا که بیت المال در جامعه اسلامی تیول شخصی افراد نیست آن هم با رکود و بیکاری استان البرز که می توان با مبلغ کم واحدهای صنعتی را راه انداخت!

,

امام جمعه کرج ادامه داد: فرمانداری جلو لایحه را گرفته و به شورا بر می گردد اما بالاخره خرج شده اما برای چه مسئله ای خرج شده باید پیگیری شود! باید در خطبه گفت تا مردم در جهل نمانند و اگر مردم با دقت رای ندهند در تخلف مسئولین شریک هستند.

,

, ,

و اما روز گذشته (۸ اسفند) مدیر کل بازرسی استان البرز با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه کرج، با آیت‌ الله حسینی‌ همدانی دیدار و گفتگو کرد تا مطالبات مردم درباره هزینه کرد شهرداری کرج مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

,

شایان ذکر است طی روزهای گذشته سندی مبنی بر هزینه یک میلیارد و هشتصد میلیونی شهرداری کرج برای سفر یک روزه هیات دولت به البرز در رسانه ها منتشر شد که واکنش های زیادی در میان دانشجویان، عموم مردم، اصحاب رسانه و … به همراه داشت.

,

 

,

انتهای پیام./

]
به دنبال تذکر صریح امام جمعه کرج مبنی بر هزینه شهرداری کرج از جیب مردم برای سفر یک روزه هیات دولت پای بازرسی استان البرز به پرونده جنجالی هزینه های میلیاردی شهرداری کرج باز شد.