برگزاری مسابقات سه گانه کشوری در جزیره قشم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛مسابقات سه گانه قهرمانی کشور با معرفی نفرات برگزیده در ساحل سوزای جزیره قشم به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

به گزارش ورزش5؛ در قسمت پایانی و طاقت فرسای این رقابت های مهیج در بخش انفرادی ویژه بزرگسالان محمدمهدی رحمتی از چهارمحال بختیاری، علی عباس نژاد از کهکیلویه و بویراحمد و نوید سلیمی از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

, ورزش5,

در بخش تیمی هم تیم های اصفهان، مرکزی و آذربایجان شرقی در جایگاه اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

,

نکته حائز اهمیت این است که مسابقات در رده بزرگسالان ختم نمی شود و در رده های سنی دیگر هم بازی و مقاماتی را بر خود چیره کرده اند، ائم از تیم های امید و جوانان که هر یک با بازی های خود افتخاراتی برای هم رده های خود کسب و برگزیده اند.

,

در رده سنی، گروه امید در بخش انفرادی سید حسن بابایی از قزوین ،امیر محمد حسینی از گلستان و بهنام علوی از زنجان و در بخش تیمی نیز تیم های خراسان جنوبی، اصفهان و قزوین عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

در رده سنی جوانان، امیر حسین ولی خانی از اصفهان، سید پارسا محجوب از کرمانشاه و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری در بخش انفرادی و مدال آور نتایج اول تا سوم این رقابت شدند.

,

در بخش تیمی این رده نیز تیم‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و سمنان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

,

خاطرنشان شود؛ مسابقات سه گانه (شنا، دوچرخه‌سواری و دومیدانی) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 114 ورزشکار از 23 استان در ساحل سوزا جزیره قشم برگزار شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
مسابقات سه گانه قهرمانی کشور با معرفی نفرات برگزیده در جزیره قشم انجام شد.