متروی کرج همچنان روی ریل بی‌ تدبیری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ درحالیکه پروژه قطار شهری کرج بیش از ۱۰ سال است کلنگ زنی شده و گرفتار اما و اگرهای زیادی است اخباری مبنی به مزایده و فروش اجناس این پروژه به گوش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

پروژه قطار شهری کرج با گذشت یک دهه روی ریل بی تدبیری اعم از نبود اعتبار مالی، اختلاف مسئولین شهرداری کرج و شرکت پیمانکار و …قرار گرفته و اخیرا در ایستگاه شورای شهر کرج بلاتکلیف مانده است چرا که بهمن ماه سال جاری جلسه تعیین تکلیف آن نیز با عدم حضور اعضای شورا و متولیان این امر به تعطیلی کشیده شد تا مردم بار دیگر چشم انتظار به ثمر رسیدن قطار شهری کرج باشند.

,

سجادی مدیر عامل شرکت سابیر در حاشیه این جلسه به خبرنگاران اعلام کرده بود فسخ یک جانبه پیمان کاملاً غیر قانونی است و از خود دفاع می‌ کنیم و همچنان درخواست می‌کنیم که مطابق قرارداد رفتار کنند.

,

و اما با وجود چالش هایی که ۱۰ سال گریبانگیر قطار شهری کرج است و بی تدبیری مسئولین برای معضلی که می تواند گره گشای بار ترافیکی این کلانشهر باشد ۸ اسفند ماه ۹۵ اجناس این پروژه به مزایده و فروش گذاشته شد.

,

, ,

در آگهی مزایده آمده است فروش اجناس در پروژه ههای قطار شهری کرج لاستیک بارز کردستان و سد البر مازندران شامل: تاور کین – بچینگ پلانت – مجموعه کامل تولید مصالح ۲۰۰ تنی – ماسه ساز خرگوشی و سنگ شکن فکی و سیلوی سیمان ۱۰۰ تنی – لوازم و اثاثیه اداری، فنی، مستعمل و اسقاط – ستون فلزی – ضایعات آهن و درب و پنجره، پلاستیک، تخته قالب بندی و پلی اتیلن – تانکر آب و سوخت ، بشکه فلزی ۲۲۰ لیتری خالی خواهد بود.

,

, ,

مزایده پروژه مترو کرج درحالیست که کلنگ احداث و آغاز پروژه قطار شهری کرج در سال ۱۳۸۵ به زمین خورد اساسنامه خط ۲ قطار شهری کرج و حومه در سال ۱۳۸۰ به تصویب رسید و مردادماه سال ۸۵ کُلنگ این پروژه زمین زده شد و مقرر شد این پروژه در اواخر سال ۱۳۸۹ مورد بهره‌ برداری قرار گیرد اما هنوز صدایی قطار در دالان‌ های زیرزمینی شهر به گوش نمی‌ رسد.

,

حال باید دید قطار شهری کرج به عنوان پروژه‌ بلاتکلیف که حاشیه‌ های زیادی به دنبال داشته و با گذشت بیش از یک دهه هنوز اندر خم یک کوچه مانده و کمتر از یک سال می‌ شود که روند اجرایی‌اش به دلایل نامعلومی متوقف‌ شده است در انتظار چه وقایع تلخ دیگری خواهد بود؟

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
درحالیکه پروژه قطار شهری کرج بیش از ۱۰ سال است کلنگ زنی شده و گرفتار اما و اگرهای زیادی است اجناس آن به مزایده و فروش گذاشته شد.