ستاد نماز جمعه میامی به عنوان ستاد نمونه استانی معرفی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباص صائمی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان،  با بیان این خبر گفت: به دنبال هم دلی و هم راهی همه اعضای ستاد نماز جمعه میامی و ارتقاء فعالیت های این مجموعه در خدمات رسانی به نمازگزاران و افزایش کیفی نماز جمعه ، ستاد میامی به عنوان نمونه در استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته درستادهای نماز جمعه استان سمنان، ستاد نماز جمعه میامی از بین 19 ستاد نماز جمعه  به عنوان ستاد نمونه استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

,

صائمی ضمن قدردانی از فعالیت اعضا و خادمان نماز جمعه خصوصا معاونت ها اظهار امیدواری کرد که در آینده شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه بیش از گذشته در میامی باشیم.

,

مسئول ستاد نماز جمعه میامی یادآور شد: بر اساس پارامترهایی که ستاد نماز جمعه در تهران مقرر کرده ستادهای استانی بررسی می شوند و به تهران اعلام می شوند و در آنجا نیز با توجه به مشخصه های مورد نظر مجددا مورد ارزیابی قرار گفته و ستاد نمونه استانی معرفی می شود که در این دوره در استان سمنان ستاد نماز جمعه  میامی به عنوان ستاد نمونه انتخاب و معرفی شد.

,

صائمی افزایش تعداد نمازگزارن نماز جمعه، برنامه های انجام شده در طی سال، برگزاری دو همایش اعضای ستاد نماز و همایش ائمه جمعه استان و... را از مواردی  دانست که ستاد نماز جمعه میامی به عنوان ستاد نمازجمعه نمونه معرفی شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان میامی از انتخاب ستاد نماز جمعه این شهرستان به عنوان نمونه استانی خبر داد.