بیش از دو هزار و۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا هرمزگان انجام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضاپاکدامن در گفت و گو با ندای ساحل، ضمن قدردانی از همراهی مدیران دستگاه های اجرایی در اجرای طرح سپاس اظهار داشت: سپاسگزاری از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات ایثارگران در محل زندگی آنها یکی از اهداف مهم طرح سپاس می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

وی یکی از اهداف مهم طرح سپاس را نشان دادن اهمیت جایگاه ایثارگران با مراجعه حضوری در منزل خانواده شهدا و تکریم آنان برشمرد و افزود: طرح سپاس در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفته است و همراه لازم را در این طرح داشته اند.

,

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با اشاره به تصویب این طرح در استان درشورای اداری و تاکید استاندار براجرای بهتر این طرح، گفت: اعضای شورای اداری استان اعم از فرمانداران و روسای ادارات موظف اند در طول هفته به همراه نماینده بنیادشهید در سطح استان و در شهرستانها درمنزل خانواده های معظم شهدا حضور یابند.

,

پاکدامن با بیان اینکه هدف از این دیدارها علاوه بر احترام به جایگاه شهدا و خانواده های آنان، بررسی و حل مشکلات جامعه هدف است، تصریح کرد: با طرح سپاس، به دنبال به‌روز بودن و تکمیل کردن بانک اطلاعات ایثارگران هستیم.

,

وی در این رابطه بیان کرد: بنیاد شهید در راستای هرچه بهتربرگزار شدن طرح سپاس در استان هرمزگان اقدام به تهیه لیستی از شماره تلفن و آدرس خانواده شهدا کرده است و این طرح تا پایان سال ادامه می یابد.

,

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان در پایان ضمن قدردانی ازهمراهی دیگر دستگاه با طرح سپاس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: باید روی اثربخشی آن تلاش بیش تری صورت بگیرد تا بهره وری لازم به دست آید.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان اجرای طرح سپاس بنیاد شهید را تجدید پیمانی دوباره با شهدا دانست و گفت: در راستای اجرای طرح سپاس، دوهزارو ۲۶۳ دیدار از خانواده های معظم شهدا صورت گرفته است و تا پایان سال نیز ادامه می یابد.