دشمن با سلاح فضای مجازی به دنبال استحاله فرهنگی کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نقل از  یزدامروز؛ امام‌جمعه زارچ در مراسم بزرگداشت شهید حاجیوند با اشاره به این مطلب که امروز دشمن مرز فکر و فرهنگ ایران اسلامی را نشانه رفته است گفت: مثلث فرهنگ ایران اسلامی از سه ضلع باورها و اعتقادات، آرمان‌های انقلاب و سبک زندگی و رفتار تشکیل‌شده که دشمن به دنبال ایجاد تغییر در آن‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدامروز,

حجت‌الاسلام محمود دهقان نیری ادامه داد: اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان بر روی این سه ضلع مانور می‌دهند و بر انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تأکیددارند به دلیل همین هدف دشمن است.

,

دهقان تفکر آشتی ملی را تفکر دشمن دانست و اظهار داشت: در سازش‌کاری برخلاف سازگاری دشمن به دنبال احاطه بر همه داشته‌های ماست و متأسفیم که برخی فرق بین سازگاری و سازش‌کاری را نمی‌فهمند.

,

سخنران مراسم فضای مجازی را سلاح امروز دشمن برای استحاله فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: امروزه شیوه ابزاری دشمنان محدود به یک منطقه نیست و آنان در خانه‌ها و مرزهای فکری و فرهنگی ما واردشده تا فرهنگ غنی دینی را از ما گرفته و فرهنگ منحط خود را به ما تحمیل کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: حضور در این فضا بصیرت می‌خواهد چراکه دشمن با شعار زیبا و فریبنده جلو می‌آید اما در باطن به دنبال هدف دیگری بوده و یا برخی اوقات مطالبی را در قالب طنز برای ما منتشر می‌کند که در پس باطن آن مرزهای اعتقادی ما را هدف قرارگرفته و ما نیز بدون دقت و بصیرت دست به انتشار آن‌ها می‌زنند.

,

دهقان نیری تأکید کرد: امروز تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان جمهوری اسلامی خنثی‌شده و دشمنان می‌دانند با این اقدامات نمی‌توانند با این نظام مردمی و الهی مقابله کنند بنابراین راهکار نفوذ فرهنگی را در دستور کار خود قراردادند و در این مسیر سخنان خود را از زبان کسانی مطرح می‌کنند که تا دیروز در کنار انقلاب، امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بودند که این مصداق نفوذ است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جمهوری اسلامی تهی از آرمان‌ها و اهداف انقلابی است ابراز داشت: در عصر امروز نتیجه‌ای در جنگ سخت نصیب دشمن نمی‌شود بنابراین تمام توان خود را در جنگ نرم به کار بسته تا با آرامی به اهداف موردنظر خود دست یابد.

,

خطیب جمعه زارچ ترویج فساد و بی بندبازی و شایعه و دروغ‌پراکنی را از دیگر اقدامات دشمن در بحث جنگ نرم مطرح کرد و افزود: یک اصل اساسی در ایران فرهنگ ایثار و شهادت است و شهدا ستارگانی درخشانی هستند که در این جنگ تمام‌عیار مسیر حق را به ما نشان می‌دهند تا از اهداف و آرمان‌هایمان منحرف نشویم.

,

انتهای پیام/

]
خطیب جمعه زارچ فضای مجازی را سلاح امروز دشمن برای استحاله فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: امروزه شیوه ابزاری دشمنان محدود به یک منطقه نیست و آنان در خانه‌ها و مرزهای فکری و فرهنگی ما واردشده تا فرهنگ غنی دینی را از ما گرفته و فرهنگ منحط خود را به ما تحمیل کنند.