تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان متناسب با نیازهای آینده استان نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش، اولین جلسه هیات امناء دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به ریاست استاندار کردستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

در این جلسه عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان با بیان اینکه رسالت این مجموعه آموزشی تربیت معلم برای آموزش و پرورش است گفت: در این دانشگاه باید تلاش شود که اساتید نخبه و توانمند برای تدریس بکار گرفته شوند.

,

 

,

وی افزود: اگر در این دانشگاه پایه های آموزشی مستحکم شود بی گمان بخش زیادی از اهداف علمی و برنامه های توسعه ای کشور در آینده محقق خواهد شد.

,

 

,

زاهدی دانشگاه فرهنگیان و نقش آن را متفاوت با سایر دانشگاه های فعال در کشور ارزیابی کرد و ادامه داد: در این دانشگاه هر فارغ التحصیلی باید در یک رشته خاص تبحر و توانایی داشته باشد و می طلبد دانشجویان این دانشگاه با توان تدریس بالا آموزش داده شوند.

,

 

,

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد دانشجو این دانشگاه متناسب با نیازهای آینده استان نیست خاطرنشان کرد: علارغم وجود محدودیت ها و کمبود امکانات و اعتبارات این دانشگاه توانسته است در حوزه کاری خود موفق ظاهر شود.

,

 

,

وی تامین نیروی انسانی کارآمد در این نهاد آموزشی را یکی از ضروریات عنوان کرد و گفت: بخش عمده ای از مشکلات این دانشگاه نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است اما ما نیز تلاش می کنیم با یافتن راهکارهای قانونی بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,
انتهای پیام/
]
استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون تعداد دانشجو این دانشگاه متناسب با نیازهای آینده استان نیست خاطرنشان کرد: علارغم وجود محدودیت ها و کمبود امکانات و اعتبارات این دانشگاه توانسته است در حوزه کاری خود موفق ظاهر شود.