پیکر مطهر شهید گمنام در روستای کشپیری میناب تدفین می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوببه نقل از میناب جنوب،رضا ترابی  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع فرماندهان نواحی شرق هرمزگان  در میناب گفت: شهدا با استقامت و ایستادگی خود در برابر دشمنان امنیت برای ما به ارمغان آوردند و امروز بعنوان راهروان راه شهدا در پاسداشت و تقویت روز افزون این امنیت پایدار تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب, میناب جنوب,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: امنیت پایدار حاکم در جمهوری اسلامی ایران حاصل ریختن خون هزاران شهیدی است که در عملیات های مختلف نقش اساسی ایفا کردند و نگذاشتند نااهلان بر ما مسلط شوند.

,

ترابی با تاکید بر اینکه هر گونه روزنه نفوذ بر دشمن باید در منطقه بسته شود، اظهار داشت: با الگو گرفتن از سرمشق و زندگی نامه شهدا روز به روز بر نقاط قوت افزایش و نواقص ها رفع شود و برای رسیدن به یک امنیت پایدار در گام اساسی برداشته شود.

,

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرستان میناب تصریح کرد: همه باید بعنوان یک رهرو راه شهید ضمن میزبانی از حضور شهدا، جایگاه و مقام شهدای گمنام را به نسل جوان انتقال دهیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از تشییع و تدفین پیکر 20 شهید سرافراز در هرمزگان خبرداد و گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام در در روستای کشپیری (والی‌شهر) میناب تشییع و با حضور خانواده معزز شهدا به خاک سپرده می شود.

,

روستای کشپیری از توابع بخش سندرک، با ۲۰۰ نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری مرکز شهر میناب واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از تشییع و تدفین پیکرمطهر یک شهید گمنام در روستای کشپیری(والی‌شهر) از توابع شهرستان میناب خبرداد.