میزبانی بندرشهید رجایی برای افتتاح ۱۵ پروژه به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل، مسجد پیامبر اعظم(ص) بندر شهید رجایی امروز دوشنبه به مساحت چهار هزار متر مربع و ارزش ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

اله مرادعفیفی پور،مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان به هنگام بهره برداری از این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز افتخار داریم که ۱۵ پروژه دریایی و بندری و فرهنگی را به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان بنادر و مشارکت بخش خصوصی افتتاح می کنیم.

,

وی افزود: ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور چند منظوره و بهره برداری از یک فروند قایق جست وجو و نجات،لایروب بازسازی شده کاترساکشن ذوالفقار و مرحله اول احداث پایانه لجستیک کالا، فعال سازی زیرساخت فیبر نوری،تعمیر اساسی اسکله های فلزی شناور مسافری بندرشهید حقانی از مهم ترین این پروژه ها هستند.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی شهید رجایی افزود: خارج سازی لاشه ۲ فروند شناور غرق شده پر خطر در مسیر پر تردد دریایی، احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی و نصب و راه اندازی مرکز تلفن VOIP بخش دیگری از ۱۵ پروژه این بندربزرگ کشور می باشد.

,

عفیفی پور افزود: در حوزه دریایی نیز دو پروژه سایت استعلام الکترونیک اجازه حرکت شناورها و سایت صدور اجازه حرکت الکترونیک کشتی ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

این مقام عالی دریایی و بندری هرمزگان ضمن تشریح پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده در بندر شهید رجایی، بیان داشت: احداث فاز یک پایانه لجستیک کالا و کانتینر شرکت سینا با ظرفیت ۱۵۰ هزار TEUکانتینر و سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود که ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

,

به گفته عفیفی پور، احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی اقیانوس سبز با هزینه ساخت و تجهیزات ۵۰ میلیارد ریالی و میزان اشتغال مستقیم ۳۰ نفر از دیگر طرح های عمرانی حوزه سرمایه گذاری در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

,

انتهای پیام/

]
با حضور محمد سعیدنژاد" معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و جمعی از مسئولان استانی، ۱۵ پروژه به ارزش ۹۵۵ میلیارد ریال امروز دوشنبه در بندرشهید رجایی افتتاح و به بهره برداری رسید.