نشست بیش از یک متر پل بتنی روستای خسروآباد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛رمضان رحیمی خسروآبادی رئیس شورای اسلامی روستای خسروآباد از شکستگی و نشست پل ارتباطی روستای خسروآباد خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن پل بتنی در این روستا و عبور و مرور اهالی از آن اخیرا دچار شکستگی و نشست بیش از یک متر شده و این امر مسبب بروز حوادث و نگرانی های زیادی برای اهالی گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

رحیمی افزود: تغییر و تحولات و عزل و نصب های پی در پی مسئولین موجب گردیده است که از نامه نگاری های مختلف ما نتیجه ای حاصل نگردد.

,

وی با ابراز گلایه از نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم فهیم روستای خسروآباد از نماینده و دیگر مسئولین انتظار دارند تا به فکر مشکلات آنها باشند و از هر گونه قول و وعده پرهیز کنند.

,

رحیمی در ادامه بیان داشت: اگر واقعا مردم ولی نعمت ما هستند پس چرا از داشتن کمترین امکانات محروم و بی بهره اند.

,

این عضو شورا فرارسیدن ایام نوروز را مزید به افزایش مسافران و گردشگران دانست و اضافه کرد: در ایام تعطیلات بسیاری از اهالی روستا که ساکن دیگر شهرها هستند به روستای خود باز می گردند حال اینکه ازدحام و افزایش روزانه مسافران از یک طرف و شکستگی و نشست پل هم از طرفی دیگر  احتمال بروز حوادث را تشدید می کند.

,

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در طی چند ماه اخیر شاهد سقوط چندین خودرو داخل رودخانه در نیمه های شب بوده ایم.

,

شایان ذکراست که روستای خسروآباد با بیش از 250 خانوار و 600 نفرجمعیت در فاصله حدودا 11 کیلومتری شهرستان فومن واقع شده است.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
رمضان رحیمی خسروآبادی رئیس شورای اسلامی روستای خسروآباد از شکستگی و نشست بیش از یک متر پل بتنی روستای خسروآباد خبر داد.