پرداخت سود سهام داران عدالت از هفته آینده در شهرستان سرپلذهاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهسوار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: با پایان یافتن مراحل ثبت نام سهام عدالت، 81هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط دریافت سود این سهام می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: با تقسیم کل میزان سود دریافتی از شرکت و بنا به مدت زمان ثبت نام شده ، به افراد مشمول دریافت سهام عدالت مبلغ از 100 تا سقف 500 هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

,

 

,

ایشان به پرداخت سهام عدالت در طی سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: در مرحله اول 20هزار نفر از روستائیان، بسیجیان، کارمندان،نیروهای نظامی و انتظامی،سپاه ، ارتش و مددجویان نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل ذهاب سود سهام خود را دریافت کرده اند.

,

 

,

رئیس تعاونی سهام عدالت شهرستان افزود: در مرحله دوم 40هزار نفر از کارمندان، نظامیان و کسانی که اولین بار سهام عدالت ثبت نام کردند مشمول سود دریافتی شدند.

,

 

,

احمدی خاطرنشان شد: مرحله سوم پرداخت سود سهام عدالت از هفته آینده آغاز خواهد شد و کسانی که از سال 85 تا 94 ثبت نام کردند می توانند با در دست داشتن شماره حساب و کارت ملی با مراجعه به تعاونی سهام عدالت واقع در مجتمع اداری شهرستان سود دریافتی سهام خود را نیز دریافت کنند.

,

 

,

وی در پایان گفت: در صورت اخذ مجوز از سوی دولت در سال آینده نسبت به ثبت نام افراد جا مانده اقدام خواهد شد و اطلاع رسانی این امر از طریق رسانه ها صورت می پذیرد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس تعاونی سهام عدالت سرپلذهاب از آغاز پرداخت سود سهام داران عدالت از هفته آینده در شهرستان خبر داد .