توزیع 5هزار نهال در هفته منابع طبیعی در سرخه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا همتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به همه دوستداران طبیعت و حافظان منابع طبیعی اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان سرخه 5هزار نهال توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با اشاره به روزشمار هفته منابع طبیعی به اعلام برنامه های این هفته در سرخه پرداخت و گفت: در روز ملی درختکاری 15 اسفندماه دیداری با خانواده شهید فرج الله عمادی داشتیم و همچنین با حضور کارشناسان منابع طبیعی در مدارس به غرس نهال با نام و یاد شهدا پرداختیم.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه عنوان کرد: در دومین روز یعنی شانزدهم اسفندماه نیز که با نام فرهنگ منابع طبیعی، مسئولیت اجتماعی و رسانه نامگذاری شده است در سطح شهرستان رژه خودروهای یگان حفاظت، بازدید اعضای تشکل صیانت از میراث سبز از پروژه های اجرایی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه و در یکی دیگر از مدارس غرس نهال با نام و یاد شهدا را اجرا خواهیم کرد.

,

همتی با بیان اینکه سومین روز از هفته منابع طبیعی به نام منابع طبیعی، جنگلبانان، حفاظت و قانون نامگذاری شده است گفت: در این روز نیز اجرای مراسم درختکاری با حضور مسئولان شهرستانی در مدرسه حضرت معصومه(س)و برگزاری مصاحبه مطبوعاتی در خصوص فعالیت های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار می شود.

,

وی اذعان داشت: چهارمین روز از هفته منابع طبیعی به نام سلامت اداری، آموزش و پژوهش نامگذاری شده است و به همین  منظور زنگ طبیعت و گردهمایی بزرگ همیاران طبیعت و تقدیر از همیار طبیعت نمونه در مدرسه مقداد برگزار می شود.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه از دیگر برنامه های این روز را افتتاح بوستان روستایی امامزاده عبدالله و ایج با حضور فرماندار سرخه و مسئولان سرخه عنوان کرد.

,

همتی با اشاره به نامگذاری 19 اسفندماه به نام منابع طبیعی، بسیج سازندگی، همیاران طبیعت و جوامع محلی افزود: راهپیمایی سبز کودکان، کاشت نهال در گلزار شهدا روستای افتر و افتتاح بوستان روستایی افتر با حضور بخشدار در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: راهپیمایی خانوادگی به مناسبت  هفته منابع طبیعی از درمانگاه سرخه تا آسیاب چهارم همراه با اهدای جوایز و شرکت در نماز جمعه و توزیع نهال و بروشور در بین نمازگزاران از جمله برنامه هایی است که در روز جمعه بیستم اسفندماه با نام منابع طبیعی آموزه های دینی، خیرین و سازمان های مردم نهاد اجرایی می شود.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه در پایان با اشاره به نامگذاری آخرین روز از هفته منابع طبیعی با نام مدیریت جامع حوزه های آبخیز، مشارکت مردم و اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این روز از پروژه های عمرانی با حضور مسئولان بازدید خواهد شد.

]
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه از توزیع 5هزار نهال در هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان سرخه خبر داد.