نایب قهرمانی کبودراهنگ در مسابقات ژیمیناستیک مدارس دخترانه استان همدان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،ام کلثوم سرمدی سرمربی تیم اعزامی شهرستان کبودراهنگ به این دوره از رقابت ها در خصوص کیفیت این مسابقات گفت:در این دوره از رقابت ها که به میزبانی خانه ژیمیناستیک استان همدان برگزار شد چهار تیم از شهرستان های کبودراهنگ،تویسرکان و ناحیه 1 و 2همدان حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

سرمدی افزود:در مجموع تیمی این مسابقات تیم های ناحیه یک همدان،کبودراهنگ و ناحیه 2همدان در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

,

وی اضافه کرد:در رده سنی نونهالان(کلاس ششم ابتدایی) در مجموع سه وسیله ،هدیه علی نیا در سکوی اول و نرگس علی نیا در پایه چهارم ابتدایی در مجوع سه وسیله در سکوی دوم قرار گرفتند.

,

سرمربی تیم اعزامی ژیمیناستیک شهرستان کبودراهنگ نفرات شرکت کننده در این دوره از رقابت ها را به شرح ذیل عنوان کرد: لعیا مرادی،مریم دشت دوستی،ملیکا جلالی،ستاره فخاری،هدیه علی نیاو نرگس علی نیا نفرات شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

,

ام کلثوم سرمدی در پایان خاطر نشان کرد:جا دارد از زحمات  رئیس و نایب رئیس هیئت ژیمیناستیک شهرستان کبودراهنگ  بابت همکاری و حمایت همیشگی آن ها تقدیر و تشکر کنیم.امیدوارم با حمایت این عزیزان و خانواده های ورزشکاران شاهد درخشش و افتخار آفرینی این ورزش در عرصه های استانی و کشوری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
مسابقات ژیمناستیک قهرمانی مدارس دخترانه استان در خانه ژیمیناستیک همدان برگزار و قهرمانان تیمی و انفرادی سه وسیله زمینی،خرک وموازنه معرفی شدند.