شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان حجت ‎الاسلام کریم حسنی، با بیان  اینکه در یک تعریف فضای مجازی یک فضای تئوری است که در آن ارتباطات کامپیوتری رخ می دهد، افزود: این ارتباطات خیلی گسترده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

وی با بیان اینکه نفوذ تلگرام و اینیستاگرام در بین مردم ایران خیلی زیاد است، گفت: در فضای حقیقی طرفین با هم چهره به چهره ارتباط برقرار می کنند.

,

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان با اشاره به آسیب های فضای مجازی و اینکه افراد با هویت های مختلف می توانند در فضای مجازی حضور پبدا کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما و برخی کشورها از آموزه های اسلامی استفاده می کنند و مردمان ما دارای حیای بیشتر هستند و بخاطر از بین بردن و از هم تنیدن این شرم و حیا فضای مجازی را آوردند.

,

وی با بیان اینکه فضای مجازی شرم و حیا را از بین می برد، افزود: فضای مجازی فضای تخیّل است.

,

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه شخصی که مدام در فضای مجازی است در ذهن خود پرورش تخیل می دهد، افزود: تخیل در فضای مجازی حرف اول را می زند.

,

وی ادامه داد: اگر طرفینی که در فضای مجازی هستند واقعیت را می دیدند شاید از از فضا دور می شدند.

,

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان با اشاره به گسترش فضای مجازی در عصر کنونی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که روحانیون باید به عرصه فضای مجازی وارد شوند.

,

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان گفت: ما باید در درون این فضا باشیم و این فضا را تبدیل به احسن کنیم .

,

وی با تاکید بر اینکه شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند، گفت: فرصت ما حضور است اگر روحانیون، زنان و جوانان متدین و... حضور پیدا کننند این تهدید به فرصت تبدیل می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند، گفت: فرصت ما حضور است اگر روحانیون، زنان و جوانان متدین و... حضور پیدا کننند این تهدید به فرصت تبدیل می شود.