38 هزار نفر به‌صورت مستقیم از کمیته امداد قم مستمری دریافت می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پایانی فر در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به اهمیت مشارکت اظهار داشت: رویکرد ما در مشارکت‌های مردمی درواقع تجمیع کمک‌های مردمی و هزینه کرد هدفمند این کمک‌ها است، این چیزی است که خلأ آن در جامعه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی به مشکلات پیش رو درزمینهٔ مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: امروز در جامعه یک آسیب جدی که وجود دارد، تظاهر به فقر و تکدی گری است.

,

پایانی فر ادامه داد: این موضوع باعث شده کمک‌هایی که افراد بدون مطالعه و شناخت انجام می‌دهند، خودش به یک آسیب در جامعه تبدیل‌شده است.

,

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مدت‌ها است که به این فکر افتاده است که بااطلاع رسانی به مؤسسات خیریه و مردم آن‌ها را از این موضوع آگاه کند.

,

معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم خاطرنشان کرد:  کمیته امداد در کل شهر 147 هزار صندوق در منازل دارد و 23 هزار حامی نیز از ایتام حمایت می‌کنند.

,

وی ادامه داد: با 170 هزار نفر به‌صورت مستقیم در ارتباط هستیم و خدمات مختلفی به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

,

پایانی فر خاطرنشان کرد: 38 هزار نفر مستقیماً مستمری‌بگیر هستند.

,

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور افراد سودجو در درب منازل اشاره کرد و گفت: متأسفانه یک سری افراد سودجو به درب منازل مراجعه می‌کنند و خود را به‌عنوان مأمور کمیته امداد معرفی می‌کنند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان قم تصریح کرد: همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی دارای حکم و لباس‌های مشخصی هستند که ضرورت دارد مردم به این نکات توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم گفت: 38 هزار نفر مستقیماً از کمیته امداد امام خمینی قم مستمری دریافت می‌کنند.