دولتمردان در پایان سال اقتصاد مقاومتی، گزارش عملکرد به مردم بدهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفتگو با کریمه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم این مساله اظهار داشت: مسئولان و دولتمردان باید مردم را در جریان آخرین اقدامات خود در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی قرار داده و در پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بگویند که چه اقدامات عملی در این باره انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه ,

وی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی نباید صرفاً به همین امسال بسنده شود، افزود: بی شک در سال های آتی نیز ما برای تقویت بنیه های اقتصادی کشور می بایست اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور قرار داده و به خصوص مسئولان با همت مضاعف در این راستا گام های جدی تر و استوارتری بردارند.

,

تولیت سابق حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنین بیان داشت: اهتمام به اقتصاد مقاومتی باعث می شود که نشاط و پویایی در بدنه اقتصادی کشور پدید آمده و در سایه مقاوم سازی اقتصاد، جامعه در برابر تهدید دشمن مقاوم تر شده و بهتر بتواند بر مشکلات فائق آید.

,

انتهای پیام/

]
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر لزوم ارایه گزارش عملکرد از سوی مسئولان در رابطه به اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی به مردم در پایان سال جاری تاکید کرد.