اعزام دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به راهیان نور جنوب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سعید کناریوند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی از ایلام گفت: صبح امروز تعداد 40 نفر از برادران دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام به مدت 4 روز مهمان شهدای مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

کناریوند افزود: در این سفر پر برکت 4 روزه به مناطق عملیاتی  دانشجویان به قدمگاه شهیدان 8 سال دفاع مقدس در قلاویزان،شرهانی،دوکوهه،فتح المبین،شلمچه و طلائیه مشرف می شوند.
 
وی گفت: افتتاحیه راهیان نور امسال را با اعزام کاروانی از خواهران  دانشگاه علمی کاربردی ایلام برگزار  و اختتامیه راهیان نور دانشجویی استان ایلام با کاروانی از برادران به پایان می رسد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام با تاکید بر اینکه انتقال روحیه ایثار و شجاعت مهمترین هدف اردوهای راهیان نور دانشجویی است، گفت: مهمترین هدف اردوهای راهیان نور دانشجویی،انتقال روحیه شجاعت،ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری شهدا و جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به دانشجویان است.راهیان نور به عنوان حفظ سند تاریخی و ماندگار هویت ملی کشور ایران است.

کناریوند خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با نسل جنگ تحمیلی است نقش انکار ناپذیر حرکات راهیان نور در پیوند نسل جوان با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با واژه ی عشق و ایثار و از خوگذشتگی، ضرورت استمرار برپایی اردوهای راهیان در ایام مختلف سال است،و اینکه فرهنگ ایثار و شهادت،انقلاب اسلامی را بیمه کرده است به همین خاطر دشمنان اسلام در صدد نابودی این فرهنگ هستند
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
صبح امروز تعداد 40 نفر از برادران دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام در طی سفر پر برکت 4 روزه ای به قدمگاه شهیدان 8 سال دفاع مقدس در قلاویزان،شرهانی،دوکوهه،فتح المبین،شلمچه و طلائیه مشرف می شوند.