یادواره شهدای خیابان شهیدمحمودی شهیدان «کاظم سواری» و«عبدالله ساری» برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سوسنگرد نیوز : یادواره شهدای خیابان محمودی شهیدان کاظم سواری و عبدالله ساری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور در حسینیه حاج فرحان ساری کوی مشروطه  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز : یادواره شهدای خیابان محمودی شهیدان کاظم سواری و عبدالله ساری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور در حسینیه حاج فرحان ساری کوی مشروطه  برگزار شد., سوسنگرد نیوز ,

سرهنگ فیصل طرفی در این یادواره با اشاره به نقش مردم دشت آزادگان در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت : حیف است که شما برید بیرون و  ارزش دشت آزادگان را می ، مردمان فهیم  و ولایت مدار افتخار ظهور اسلام شیعی را شما دارید .

,

وی افزود : این برگ زرین در دست تک تک شماهاست ، حیف است که  یکی از آن طرف مرزها بیایید ، که خیلی از مسائل شیعی و اسلامی را نمیداند و بیاید و با ما حرف بزند و از شهر و منطقه  و روستاهای ما بگوید .

,

سرهنگ طرفی در ادامه اضافه کرد : مردم عزیز و خانواده ها و همکاران  ... یک نفر از این اشخاص برای ما و منطقه ما (سوسنگرد و هویزه و بستان و رفیع و ...) سم است.

,

سرهنگ فیصل طرفی تصریح کرد :  افتخار ما  علی و زهرا است،  درست نیست که اجازه دهیم یک عده بخاطر پول بیاییند و شهر و سرزمین ما را خدشه دار بکنند، فرماندار،  سپاه ، امام جمعه، مساجد ...همه در قبال این حرکت مسئول هستند .

,

سرهنگ طرفی  با اشاره به آرامش منطقه را مرهون رشادت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود : باید افتخار بکنیم به شهیدال ابراهیم و بچه های شهید آل ابراهیم ,که با هزاران سختی و دست خالی و گمنامانه  از این خاک دفاع کردند، یا شهید طعمه پور این منطقه که اینقدر بزرگ مرد بود . هیچ جای ایران چنین فرزندان  دلیری وجود ندارد . پس ما باید به این شهدا و این فرزندان و دلیر مردان افتخار کنیم و فرزندان امروزی باید اینگونه از خاک و منطقه و آبروی شهر خود حفظ کنند و نگذارند اشخاصی از آن طرف مرزها بیایید و آبروی شهر را با حرفهایی ناخوش  از بین ببرد.پس وظیفه شما جوانان و نوجوانان چه می باشد .

,

طرفی در ادامه گفت : رمز موفقیت شما همین دور هم نشستن ها و این جلسات است و یاد و خاطره شهدا را مرور کردن ، اینها  کار ساز است و چشم دشمن را کور می کند ، این نشست ها دوستان را شاد می کند و دشمنان را ناراحت. شک ندارم که در این نشست ها شهیدان  هم بین شما حضور دارند,شهیدانی همچون شهید عبدالله و شهید کاظم و ...  ما برای دفاع از حرم تنها 20 نفر خواستیم که اکنون 20 هزار نفر ثبت نامی داریم و این از افتخارات بزرگ ماست و اینها دشمن شکن است و دشمن با دیدن این نیرو نابود می شود .

,

سردار یونس شریفی ضمن تشکر از خانواده شهدا و طوایف گفت: از خانواده شهدا و طوایف که در مساجد و حسینیه ها بزرگ شده اند و اسم و رسم آنها شهادت و دفاع از حریم  تشیع است ، تقدیر و تشکر می کنم.

,

وی افزود : به دو دلیل باید یادواره شهدا را برگزار بکنیم،  بخاطر تاثیر بسزایی که در حفظ نظام و اسلام و تشیع و مملکت از خود نشان دادند.

,

سردار شریفی بیان کرد : در ارزیابی جامعه شناسان طبقات و صنوف مختلف را بر اساس وظایف خود تقسیم بندی کردند که امام علی (ع) همین طبقات را به میزان حفظ دین و مکتب بستگی داده و اولین طبقه را  اختصاص به مجاهدان و و ایثار گران و ...داده است.

,

سردار یونس شریفی افزود : اشخاصی که امروزه ظهور کردند و میخواهند سوسنگرد را خفاجیه کنند راه  بسیار نادرستی را در پیش گرفته اند،  مگر میخواهید سوسنگرد را مانند زمان جنگ 8 سال مقدس به خاک و خون بکشانند و با کشتن پیر و جوان و بچه های کوچک و زن حامله ...سوسنگرد را خفاجیه کنید .

,

شریفی در پایان گفت : سوسنگرد جای توطئه نیست و این اشخاصی که به توطئه افکنی افتاده اند ، راه خود را در جای دیگر ادامه دهند و به ما سوسنگرد و سوسنگردی ها هیچ مربوط نیست .

,

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ]
یادواره شهدای خیابان محمودی شهیدان کاظم سواری و عبدالله ساری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور در حسینیه حاج فرحان ساری کوی مشروطه برگزار شد.