آغاز راهیان نور عمومی با اعزام یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ عبد الکریم مرادی مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از پایان اردوهای راهیان نور دانشجویی این استان خبر داد و در همین زمینه یاد آور شد اعزام های  راهیان نور دانشجویی استان قزوین  از 10 اسفند ماه جاری شروع  و دیروز سه شنبه 24 به اتمام رسیدند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
مرادی ادامه داد: بیش از 900دانشجو  در این اعزام ها حضور داشتند که  از دانشگاهای مختلف سطح استان بودند.
,
 
,
مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) یاد آور شد: اعزام های راهیان نور عمومی استان  در 5 مرحله در 22 اسفند شروع شده است  و تا 12 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
,
وی افزود:سه مرحله این اعزام ها مربوط به برادران و دو مرحله دیگر آن ویژه خواهران است که  اولین کاروان اعزامی در حال بازگشت از مناطق عملیاتی جنوب است.
,
مرادی بیان داشت: یک کاروان از اعزام های عمومی مربوط به اقشار مختلف بسیجی است که شامل می شوند ؛ بسیج فرهنگیان ،بسیج حقوقدانان ،بسیج هنرمندان،بسیج مهندسین و بسیج  جامعه پزشکی .
,
 
,
مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با بیان اینکه برنامه های فرهنگی متنوعی دراستان خوزستان برای زائرین  اعزامی راهیان نور  تدارک دیده شده بیان داشت:یکی از این برنامه ها حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در بین زائرین  راهیان نور بود که دراردوگاه شهدای زنجان به خاطره گویی و  تشریح عملیات های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس پرداختند.
]
مرادی گفت یک کاروان از اعزام های عمومی مربوط به اقشار مختلف بسیجی است که شامل می شوند ؛ بسیج فرهنگیان ،بسیج حقوقدانان ،بسیج هنرمندان،بسیج مهندسین و بسیج جامعه پزشکی