اهدای بیش از 15هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با انتشارات به‌نشر تعداد 15 هزارو 500 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان،,

وی تصریح کرد: در این طرح عموم مردم، سازمانها و ناشران با اهدای کتاب در غنی‌سازی منابع کتابخانه ها مشارکت دارد.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اقدام انتشارات به‌نشر را در اهدای تعداد قابل توجه کتاب، شایسته تقدیر دانست و گفت: چنین اقدامی حاکی از رویکرد فرهنگی آستان قدس رضوی و توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار است

,

نیک بخش خاطرنشان کرد: کتب اهدایی انتشارات به نشر معادل بیش از یک میلیارد و 40 میلیون ریال بوده است که در تمامی کتابخانه‌های شهری و روستایی استان زنجان توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با هدف ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب، فرهنگ سازی در اهدای کتابهای مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات برای استفاده کتابخوانان ، شهروندان و اعضای کتابخانه های عمومی، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها و ایجاد امکان دسترسی کتابخوانان و علاقمندان به کتاب و منابع خواندنی در اسفندماه سال 1395 در استان زنجان درحال اجرا است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی در راستای حمایت از طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» بیش از 15 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اهدا کرد.