برگزاری جشنواره پیام آسمانی در ساحل دلوار برای دومین سال متوالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار با اشاره دومین سال متوالی جشنواره پیام آسمانی در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: جشنواره پیام آسمانی با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر مسافران نوروزی  و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین و تبلیغ آموزه‌های دینی به روش های نوین و جذاب همزمان با تعطیلات نوروز برای دومین سال متوالی در ساحل زیبای بندر دلوار  و در جوار تپه رشادت برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار با اشاره , در گفتگو با خبرنگار , تنگستان نما, اظهار داشت: ,

وی افزود: از عموم هم استانی های عزیز و همچنین تمامی مسافران نوروزی دعوت میکنیم  از تاریخ ۳ لغایت ۱۳ فروردین از  ساعت ۱۷ الی ۲۳، در ساحل دلوار و در جوار تپه رشادت شاهد برگزاری این جشنواره فرهنگی و تبلیغی باشند.

,

زاهدوست ادامه داد: این جشنواره جذاب و مفرح با همکاری و هم افزایی ستاد نماز جمعه دلوار، موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن و روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ شورای اسلامی و شهرداری دلوار برگزار خواهد شد.

,

امام جمعه دلوار خاطر نشان کرد: محتوای برنامه‌های این جشنواره متنوع و برای گروه های سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، (پسران و دختران) پیش بینی شده است و در این جشنواره سعی می شود در قالب بازی و سرگرمی در فضایی جذاب و تاثیرگذار مفاهیم و آموزه های دینی و اخلاقی به مخاطبین منتقل شود.

,

علی زاهددوست گفت: ایستگاه های فعال در این جشنواره فرهنگی و تبلیغی بیش از ۱۵ ایستگاه می باشد که از  جمله آنها ایستگاه های گفتگوی آسمانی(مشاوره ازدواج،تربیت فرزند و...) و طب اسلامی (مشاوره و سبک زندگی اسلامی) و همچنین ایستگاه زندگی شیرین با اجرای دو نفر از اساتید روانشناس جهت خانواده ها پیش بینی شده است.

, علی زاهددوست گفت: ,

وی تصریح کرد:  همچنین ایستگاه‌های تکاپوی آسمانی جهت ورزش نشاط و سرگرمی و سفره آسمانی جهت بازی های فکری همراه با انتقال مفاهیم فرهنگی و معنوی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

,

حجت‌الاسلام زاهددوست بیان داشت: برگزاری مسابقات دیجیتالی در ایستگاه" انتخاب آسمانی" و بازی مهیج و جذاب "در مسیر گنج" و همچنین ایستگاه‌های  نقاشی با محتوای احادیث اخلاقی به نام" نگاره آسمانی " و نیز "هنر آسمانی " بازی با گل و ماسه پیش بینی شده و از روش های نوین و جذاب  مفاهیم و ارزش های فرهنگی به صورت  مبتکرانه به کودکان و نوجوانان منتقل خواهد شد.

, حجت‌الاسلام زاهددوست بیان داشت: ,

امام جمعه دلوار افزود: ایستگاه های ویژه دختران "مهارت های آسمانی" و "حریم آسمانی"  است که به صورت غیر مستقیم به تبلیغ و ترویج حجاب و عفاف می پردازد و آموزش بستن انواع مختلف شال و روسری به آنان داده خواهد شد.

,

علی زاهدوست ادامه داد: معارف نجومی را به صورت زنده به بازدیدکنندگان این جشنواره فرهنگی و تبلیغی عرضه می‌ نماید و هدف از برپایی این ایستگاه آشناسازی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با علم آیات نجومی و قدرت خداوند در آسمان است که با استفاده از دو دستگاه تلسکوپ توسط کارشناسان علم نجوم ارائه می‌شود.

,

وی عنوان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی و استقرار مشاوران مذهبی و تبلیغی در نقاط مختلف ساحل بمنظور پاسخ‌گویی به سوالات و شبهات دینی و نشست های صمیمانه با جوانان از دیگر برنامه های این جشنواره فرهنگی خواهد بود.

,

زاهددوست امام جمعه دلوار اظهار داشت: در "جشنواره پیام آسمانی" علاوه بر برپایی ایستگاه های مختلف معرفتی؛  هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برنامه "جنگ شادی" نیز با محتوای جذاب و تاثیرگذار برگزار می گردد و در قالب سوالات و مسابقات هر شب جوایز و هدایای متعددی از بانک جوایز هدیه آسمانی به برگزیدگان
 اهداء خواهد شد.  

, زاهددوست امام جمعه دلوار اظهار داشت:,
,

حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در پایان خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از همه افراد و نهادها از جمله شورای اسلامی و شهرداری دلوار  و روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن، سپاه مقاومت امام حسین (ع) دلوار و نیروی انتظامی بخش و دیگر مجموعه ها و ادارات بخش و شهرستان که در برگزاری این جشنواره با ستاد نماز جمعه تعامل و همکاری داشته اند از عموم مردم منطقه و همچنین گردشگران و مسافران نوروزی جهت بازدید و بهره‌برداری از برنامه های متنوع جشنواره  دعوت بعمل می آید.

, حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در پایان خاطر نشان کرد: ,

انتهای پیام/

,

 

]
حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: جشنواره پیام آسمانی با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر مسافران نوروزی و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین و تبلیغ آموزه‌های دینی به روش های نوین و جذاب همزمان با تعطیلات نوروز برای دومین سال متوالی در ساحل زیبای بندر دلوار و در جوار تپه رشادت برگزار خواهد شد.