شایعه پراکنان در فضای مجازی، عواقب کار خود را در نظر بگیرند/ مسجد خاتم النبیا به عنوان حسینیه و مسجد به ثبت رسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، علی مرادی معاونت سیاسی و اجتماعی ستاد امام جمعه بخش مرکزی گلستان درگفتگو با خبرنگار بهارستانه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو گفت: طی چند روز اخر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شبهاتی در خصوص مسجد خاتم انبیا کوی الهیه و حشر و نشر حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه بخش مرکزی گلستان ایجاد شده است، که انتظار می رود مردم ولایتمدار بهارستان با آگاهی و به صورت عقلانی با این موضوع برخورد نمایند.
وی در ادامه با بیان اینکه برخی در خصوص امام جمعه محترم بخش مرکزی گلستان کم لطفی هایی کرده اند، اظهار داشت: لازم به ذکر است که طی پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی وتوسط امور مساجد ، مسجد خاتم النبیا به عنوان حسینیه و مسجد به ثبت رسیده است، و نباید در این رابطه شبهه و فرافه کنی صورت بگیرد.
علی مرادی در رابطه با درآمد های حاصل از مغازه های مربوط به مسجد تشریح کرد: در جلسه ای که با آقای گوهری برگزار شد، در آینده تغییراتی مبنی بر هیئت اعضای مسجد صورت خواهد گرفت، که این امر به دغدغه های مربوط به این بحث نیز پایان خواهد داد.
وی همچنین در ارتباط با نشست امام جمعه بخش مرکزی گلستان با افراد دارای سو شهرت، بیان داشت: ولایت فقیه بر استمرار راه انبیا تاکید دارد، و یکی از این راه ها هدایت می باشد، که این وظیفه در هر شهر و استان برعهده نمایندگان ولایت فقیه است، و افراد مور نظر منتقدین می به دفتر امام جمعه مراجعه می کنند، که همانگونه که می دانید دفتر امام جمعه محل پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مردم می باشد.
معاونت سیاسی و اجتماعی ستاد امام جمعه بخش مرکزی گلستان با اشاره به شایعات در خصوص برخی افراد حقیقی و حقوقی ادامه داد: اگر برای شخصی در هرمکانی که باشد، حکم قضایی صادر شده باشد، و به عنوان معرض به بیت مال شناخته شده باشد، می توان نام آن فرد را فاسد گذاشت، اما برخی از روی شنیده هاسعی در محکوم کردن برخی اشخاص در سطح شهرستان دارند، که مطمئناً با برخورد های قانونی مواجه خواهند شد.
وی درپایان ضمن بیان اینکه قصد حمایت از شخص خاصی را ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که در فضای مجازی شایعه پراکنی می کنند، و سعی در تخریب اشخاص دیگر داند، بدانند که این کار از لحاظ حقوقی و اخلاقی عواقب خواهد داشت، و اگر چنانچه مستنداتی مبنی بر حیف و میل بیت المال از اشخاص در دست دارند امام جمعه محترم اعلام آمادگی جهت پیگیری از مراجعه قضایی نمودند مراجعه نمایند تا انشاالله نتیجه قانونی حاصل شود چرا که فاصله بین حق و باطل به اندازه یک تار مو می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
معاونت سیاسی و اجتماعی ستاد امام جمعه گلستان گفت: افرادی که در فضای مجازی شایعه پراکنی می کنند، و سعی در تخریب اشخاص دیگر داند، بدانند که این کار از لحاظ حقوقی و اخلاقی عواقب خواهد داشت.