فرود اضطراری هواپیمای اهواز-مشهد در فرودگاه اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرواز شرکت «آتا» در مسیر اهواز به سمت مشهد به دلیل وخیم بودن حال یک خانم باردار، در ساعت 23:45 دقیقه شب گذشته مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و با هماهنگی به عمل آمده با اورژانس، مسافر مذکور به بیمارستان منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در 10 ناتیکال مایلی شرقی اصفهان در منطقه کویری، با ارتفاع هزار و 542 متر از سطح دریا و در مساحت هزار و 41 هکتار با هدف ارائه خدمات هوایی برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای، آموزشی و انجام پروازهای مسافری در سال 1361 تأسیس و رسماً به صورت عملیاتی وارد ناوگان هوایی کشور شد.

,

این فرودگاه دارای سیستم‌ها و تجهیزات ناوبری NDB, DME ,ILS DME, DVOR, و رادار اپروچ (SSR-PSR)، خودروهای کف‌ساز، ماشین‌های برف‌روب و جاروب جهت ایمنی مناطق پروازی و دو باند به طول 4 هزار و 397 متر و عرض 45 متر و به شماره باندهای 26 راست /08 چپ و 26 چپ/08 راست و 13 تاکسی وی و اپرون به مساحت 112 هزار و 464 مترمربع با 10 جایگاه پذیرش برای انواع هواپیماهای مسافربری موجود و ترمینال پروازهای داخلی به مساحت 13 هزار و 750 مترمربع و ترمینال خارجی با سطح زیربنای 7 هزار و 300 مترمربع است.

,

انتهای پیام/ط

]
شب گذشته پرواز شرکت «آتا» در مسیر اهواز به سمت مشهد به دلیل وخیم بودن حال یک خانم باردار مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد.