۱۰۰ هکتار از کانون ریزگردها توسط بسیجیان شهرستان کارون درختکاری می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز، سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز گفت: قرارگاه استان در مناطق بحران خیز بیابانی در 30 کیلومتری جاده آزاد راه اهواز- ماهشهر مستقر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

وی افزود: هر ناحیه در استان خوزستان 100 هکتار بیابان زدایی می کند و به طبع آن سهم ناحیه مقاومت بسیج کارون 100 هکتار بیابان است که باید نهال کاری آن را انجام دهیم.

,

سرگرد بختیاری عنوان کرد: 100 هکتار از کانون ریز گردها در اطراف شهرستان کارون در ایام تعطیلات عید نوروز توسط 1500 نفر از بسیجیان این شهرستان درختکاری می شود.

,

وی ادامه داد: درختکاری از 30 اسفند آغاز شده و روزانه 10 هکتار توسط بسیجیان شهرستان کارون نهال کاری می شود و ان شالله طی 10 روز این 100 هکتار تمام می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون خاطرنشان کرد: کل کانون ریزگردها 42 هزار هکتار است که 30 هزار هکتار آن فوق بحرانی است و اگر سپاه در سال 96 این 30 هزار هکتار را انجام دهد یعنی 80 الی 90 درصد بیان زدایی را انجام داده است.

]
سرگرد بختیاری گفت: 100 هکتار از کانون ریز گردها در اطراف شهرستان کارون در ایام تعطیلات عید نوروز توسط 1500 نفر از بسیجیان این شهرستان درختکاری می شود.