سال جدید با عزم جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در مراسم تحویل سال جدید که در جوار امام‌زاده حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از خدای متعال می‌خواهیم که در سال جدید حال ما را به بهترین حال تبدیل نماید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی تصریح کرد: اینجا نه تنها جوار امام‌زاده حسین (ع) و گلزار شهدای گرانقدر است، بلکه جوار مزار مؤمنانی هست که سال‌ها عبادت و بندگی پیشه کردند و اهل ذکر و تقوا بودند. 

امام‌ جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همان‌گونه که بر سر مزار شهدا حاضر می‌شویم باید با آن‌ها عهد و پیمان ببندیم که در سال پیش رو به وظایف و رسالت‌هایمان عمل می‌کنیم و در رسالت‌های دینی و ایمانی خود کوتاهی نخواهیم کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: پیروی از راه شهداء همان اجرای وصیت شهداء و آرمان‌های بلند آن عزیزان است که اقامه نماز، اهتمام به اجرای ارزش‌های دینی، برگزاری نماز اول وقت و نماز جماعت، اهمیت به اجتماعات دینی و اخلاق خانواده از جمله آنهاست. 

وی با بیان این‌که هر روزی که معصیت نکنیم، عید محسوب می‌شود، گفت: با خداوند عهد و پیمان ببندیم تا سال جدید با عزمی جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم. 

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که امسال را سال پر خیر و برکتی برای مردم قرار دهد و مشکلات پیش روی جامعه را برطرف نماید.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با خداوند عهد و پیمان ببندیم تا سال جدید با عزمی جدی‌تر در مسیر تحقق آرمان‌های الهی قرار بگیریم.