افراد پیش ثبت نام نکرده نیز می توانند داوطلب انتخابات شورا در آق قلا شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق‌قلا در خصوص ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان گفت : افرادی که اقدام به پیش ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند و داوطلب شرکت در انتخابات شورا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : تمامی تمهیدات لازم برای ثبت‌نام داوطلبان این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، اندیشیده شده و در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این شهرستان، کاربران متعددی وظیفه ثبت‌نام از این داوطلبان را بر عهده‌دارند.

,

ضمیر خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنند ثبت‌نام‌های خود را در روزهای اول انجام دهند تا اگر پرونده‌های آنان بنا به دلایلی دچار مشکل و یا کمبود مدارک باشد، در اسرع وقت تکمیل شود.

,

گفتنی است همراه داشتن اصل شناسنامه و دو سری کپی از تمامی صفحات آن، همراه داشتن مدرکی دال بر تعیین تکلیف خدمت نظام وظیفه برای آقایان، چهار قطعه عکس 4*3و گواهی عدم سوء پیشینه برای متقاضیان ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار آق قلا گفت : افرادی که اقدام به پیش ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند و داوطلب شرکت در انتخابات شورا شوند.