تاکید بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو: با مروری بر اسامی برگزیده شده برای هر سال، تکرار یک شعار برای دو سال پیاپی جای تامل دارد. این سنت که از سال ۷۸ توسط مقام معظم رهبری جاری و به نحوی راهکارهای عملی پیشبردی دولت ها  برای یک سال را مشخص میکند ولی تکرار یک اسم احتمالا  به دو نکته اشاره دارد:
اول: اساسی بودن مشکلات اقتصادی و فشار روز افزون بر طبقات متوسط و ضعیف،مبین معضل کاهش قدرت خرید و افزایش تورم،رکود محسوس بازار،افزایش واردات بی سر و ته محصولات خارجی و تعطیلی مراکز تولیدی و آمار ۶۵۰هزار نفری بیکاری کشور در سال ۹۵ است که تداوم این وضعیت کشور را در سرازیری ورشکستگی اقتصادی قرار  داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو,
,

دوم: عدم موفقیت دولت در تحقق اهداف سال گذشته
با وجود اینکه کمتر از دوماه تا انتخابات و پنج ماه تا پایان یازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده  تاکید مجدد بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری و مطالبات مردمی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

,
,

جنگ اقتصادی  همچنان ادامه دارد اما  در درک و فهم ابعاد این جنگ از سوی مسئولین کاستی هایی وجود دارد،  ضعف هایی  برخاسته از انتصابات نابه جا و مدیریت های ضعیف و بی تحرک که اگرچه به فرموده ی رهبر انقلاب خللی در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند اما   امید است که با  تاکیدات مجدد ایشان بر  اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عمل به آن در پی جبران برآیند.

,

 

,

جوکار 

,

 

,

انتهای پیام/

]
با وجود اینکه کمتر از دوماه تا انتخابات و پنج ماه تا پایان یازدهمین دوره ریاست جمهوری مانده تاکید مجدد بر اقتصاد مقاومتی نشانه آشکار عدم موفقیت دولت در اجرای انتظارات رهبری و مطالبات مردمی در راستای اقتصاد مقاومتی است.