۲۳ نفر داوطلب شورای روستای تا کنون در قرچک ثبت‌نام کرده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ حسین عباسی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان قرچک اظهار داشت: طی زمانی که اطلاع رسانی گسترده‌ای در خصوص آن انجام شده بود، 80 نفر معرفی نامه جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از ما دریافت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: از این تعداد 50 نفر برای ثبت نام اولیه در دفاتر پیشخوان اقدام کرده‌اند که تا به امروز 23 نفر از این افراد به بخشداری مراجعه کرده و ثبت نام خود را قطعی و نهایی کرده اند که در این بین نیز دو نفر از این افراد خانم هستند. 

,

 

,

تاکید بر مراقبت از آرای مردم

, تاکید بر مراقبت از آرای مردم,

مسعود مرسل‌پور نیز در نشست با اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان قرچک گفت: همه عواملی که در انتخابات دست اندر کار هستند باید مراقبت بسیار زیادی از رای‌های مردم بکنند.

,

وی خاطر نشان کرد: صیانت از آرای مردم یکی از وظایف بسیار سنگین مسئولینی است که در مسئله بسیار مهم انتخابات دست اندر کار هستند.

,

, ,

مرسلپور اظهار داشت: در بین تمام افرادی که در انتخابات وظایف مختلفی را برعهده دارند، اعضای هیئت های اجرایی و نظارت وظیفه سنگین تری بر دوش دارند.

,

فرماندار قرچک اجرا کنندگان را حلقه رابط بین افراد انتخاب شونده و مردم دانست و افزود: اکثریت مردم با انتخاب این نظام، امانتی را به دست ما داده اند که باید مراقب این امنیت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
بخشدار مرکزی قرچک گفت: تعداد ۵۰ نفر برای ثبت‌نام اولیه در دفاتر پیشخوان اقدام کرده اند که تا به امروز ۲۳ نفر از این افراد به بخشداری مراجعه کرده و ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.