هرگونه جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز فقط با هماهنگی کلانتری محل انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- سرهنگ  محمد جواد سیفی رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور جلوگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط افراد سودجو در ایام تعطیلات سال نو، به تمامی کلانتری­ها و پاسگاه­ها ابلاغ شده که هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از 26 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال 1396 تنها با تائید کلانتری و پاسگاه محله مربوطه انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین- ,

وی گفت: از تمامی بنگاه­داران معاملات ملکی که منازل مسکونی را اجاره یا رهن می­دهند، خواسته شد کسانی که به آنان مراجعه می کنند و قصد جابجایی اسباب و اثاثیه را دارند این مطلب را به آنان یادآور نمایند که حتما با کلانتری محل هماهنگی لازم را به عمل آورند.

,

رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران تاکید کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، هماهنگی با مقامات قضائی انجام شده که در طول این ایام به زندانیان سابقه دار و مجرمان خاص مرخصی ندهند.

,

سرهنگ سیفی در پایان به شهروندان توصیه کرد، چنانچه قصد سفر به استان­های دیگر کشور را دارند، هنگام ترک منزل اطمینان لازم را در راستای حفاظت فیزیکی برای عدم سرقت سارقان و ایمن­سازی منازل خود حاصل نمایند و هنگام مسافرت از خالی گذاشتن منزل خودداری کرده و یکی از بستگان و یا همسایگان مورد اعتماد خود را در جریان قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس پیشگیری شرق استان تهران گفت: هرگونه جابجایی اثاثیه منازل و لوازم خانگی در طول تعطیلات سال نو فقط با هماهنگی کلانتری محل صورت خواهد گرفت.