ثبت نام 126 نفر از داوطلبان انتخابات شورا روستاهای بخش مرکزی بند عباس در پایان روز سوم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابراهیم اسماعیلی بخشدار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات روستاهای بخش مرکزی بندرعباس درگفتگو با هرمز گفت : آمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی بندرعباس به ترتیب در روز اول 34 نفر ، روز دوم 36 نفر و در روز سوم 56 نفر که در مجموع سه روز 126 نفر تا پایان روز چهارشنبه فرایند ثبت نام خود را به پایان رسانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, هرمز ,

وی افزود : از مجموع 126 نفر ثبت نام کننده در پایان روز سوم 4 نفر خانم و 122 نفر آقا می باشند که داوطلبان تا پایان روز 6 فروردین برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مهلت دارند.

,

بخشدار بخش مرکزی بندرعباس با بیان این که پیش بینی می شود قریب به 800 نفر در این دوره از انتخابات شورای روستاهای بخش مرکزی بندرعباس شرکت کنند، تصریح کرد : توصیه می شود با توجه به این که در روز های پایانی ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا ، ازدحام جمعیت زیاد باعث کندی در فرایند ثبت نام از داوطلبین شود کسانی که قصد شرکت در این انتخابات را دارند ثبت نام را را به روزهای پایانی موکول نکنند.

,

یادآور می شود که ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از دوشنبه 30 اسفند آغاز و تا یکشنبه 6 فرودین ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت اجرایی انتخابات بندرعباس از ثبت نام قطعی 126 نفر تا پایان روز سوم برای عضویت در شورا روستاهای بخش مرکزی بندرعباس خبر داد.