کارگاه برش چوب غیر مجاز با دستور مقام قضایی در رودبارجنوب پلمپ شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ما، کارگاه غیر مجاز برش چوب دربخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب با دستور مقامات قضایی پلمپ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,


سرهنگ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در این رابطه گفت: یک کارگاه برش چوب و تهیه الوار که همزمان با ایام تعطیلات عیدنوروز شروع به فعالیت غیرقانونی در بخش جازموریان شهرستان رودبارجنوب کرده بود با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان و با دستور صریح مقام محترم قضایی پلمپ شده و پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی و قضایی در دست اقدام است.

,
,

 

,

سرهنگ امیرافضلی با تبریک فرا رسیدن سال نو و ایام عیدنوروز افزود: متجاوزان به عرصه های منابع طبیعی بدانند که نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی حتی در ایام تعطیلات هم هوشیار بوده و آماده برخورد قانونی با هرگونه تخریب و تصرف عرصه های ملی هستند.

,

 

,

ضمنا مردم طبیعت دوست و همیار طبیعت شهرستان رودبارجنوب میتوانند با شماره گیری کد ۱۵۰۴ و همچنین شماره های ۰۹۱۳۹۴۰۹۳۲۶ و ۰۹۱۳۹۴۹۶۵۴۱ ( مهندس دارابی و مهندس کریمی ) اخبار مربوط به تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی شامل حریق در مناطق جنگلی و مرتعی، تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چوب و… را اطلاع دهند تا نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی در کمترین زمان ممکن، در برخورد قانونی با متجاوزین اقدام کنند.

,

 

,


انتهای پیام/م

,
]
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ازپلمپ شدن یک کارگاه غیرمجاز برش چوب در شهرستان رودبارجنوب با دستور مقام قضایی خبر داد.