شعار امسال تلنگری به مسئولان بود/ لزوم حمایت از تولیدات ملی راه تحقق اقتصاد مقاومتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر حجت الاسلام حسین رجائی پور با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان  «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»  اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال هاست که تنها راه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را توجه به توان داخلی و استفاده از پتانسیل های کشور می داند.
وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد در شعار سال های ۹۲ تا ۹۵همانند امسال و همچنین اشاره به این مسئله مهم در شعار سال های دیگر همچون سال ۷۴و سال۸۹ نشان از اهمیت این موضوع در راستای اقتدار و سربلندی کشور دارد که اگر مسئولان و دولتمردان ما به این موضوع اهمیت می دادنند این مشکل باید تا کنون حل می شد.
حجت الاسلام رجائی پور تصریح کرد: شعار امسال تلنگری به مسئولان کشور بود تا این شعار را از اقدام و عمل به تولید و اشتغال تبدیل کرده و به دنبال آشکار کردن این شعار برای حل مشکلات اقتصادی باشند.
وی گفت: متاسفانه در سال های اخیر به شعار سال توجه درخوری از طرف دولتمردان صورت نگرفته و امیدواریم این  باریکه هرساله بر روی زمین گذاشته شده است بازهم بر زمین نماند و امسال با همت بیش از پیش دولتمردان شعار سال محقق شود.
رجائی پور با اشاره به توریستی و گردشگری بودن سمیرم افزود: شهرستان سمیرم باوجود مناطق بکر گردشگری می تواند به عنوان قطب گردشگری در کشور معرفی شود و این امر با توجه دولتمردان در زمینه جذب سرمایه گذار در این بخش امکان پذیر است.
امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: راه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سمیرم ایجاد، ساخت و حمایت از صنایع تبدیلی در بحث سیب بوده که شغلی پایدار، پردرآمد و اشتغال زا است  که می توان با ساخت کارخانه های تبدیلی جوانان شهرستان را از بیکاری نجات دهیم.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی بدون شک تنها راه حل رفع بیکاری بوده و اگر دولتمردان شعار را عملی کنند با اشتغال زایی و حمایت از تولید داخلی شاهد افزایش رفاه عمومی جامعه خواهیم بود و افزایش قدرت اقتصادی ایران تنها وابسته به نیروی داخلی است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر,
,
,
,
,
,
,
]
امام جمعه سمیرم گفت: شعار امسال تلنگری به مسئولان کشور بود تا این شعار را از اقدام و عمل به تولید و اشتغال تبدیل کرده و به دنبال آشکار کردن این شعار برای حل مشکلات اقتصادی باشند.