دیدار فرمانده سپاه دهگلان با خانواده های معظم شهدا به مناسبت سال جدید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری  با خانواده های معظم شهیدان رستم طهماسبی  و حسین مبارکی در روستاهای سورال و مبارک آباد این شهرستان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,



سرهنگ حیدری دراین دیدار ضمن تبریک سال جدید اظهارداشت: خانواده های معظم شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند.

 

وی افزود: خون شهیدان والامقام  و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

 


حیدری به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.

 

وی افزود: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به جامعه  اسلامی، همچون ستارگانی در تارک کشور می درخشند و دیدار با این خانواده ها برکتی است که خداوند نصیب مسوولان کرده است.

 


سرهنگ حیدری خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است و امروز نیز خدمت به خانواده‌های آنان توفیق الهی است.


وی افزود: باید به نحو شایسته خانواده های معظم شهدا را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 
 

,
,
,
]
فرماند سپاه شهرستان دهگلان به مناسبت سال جدید با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد.