فرماندار کوثر به جمع اعضای پویش «نه به تصادفات جاده ای» پیوست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور به همراه جمعی از مسئولین از اکیپ های ایمنی و سلامت هلال احمر شهرستان کوثر واقع در جاده سرچم بازدید به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی در حاشیه بازدید از پایگاه ها و اکیپ های مستقر یافته در جاده ترانزیتی سرچم گفت: از آنجا که سفر های نوروزی در سراسر کشور آغاز شده و لزوم خدمات رسانی به همیهنان و گردشگران نیز در باغ شهر گیوی در دستور کار است؛ ضرورت دارد همه دستگاه ها و اعضای ستاد خدمات سفر های نوروزی شهرستان کوثر نیز در راستای رفاه حال گردشگران و میهمانان وظیفه ذاتی خود را برای بهره مندی بیش از پیش مسافران نوروزی از خدمات شهری و ... انجام دهند.

,

وی با بیان اینکه اولویت سفر و بهره مندی از شور و نشاط نوروزی در تعطیلات بهار طبیعت، ایمنی و رعایت اصول رانندگی در جاده ها است افزود: اعضای خدمات سفرهای نوروزی شهرستان کوثر برای راهنمایی و بهره مندی گردشگران و میهمانان از اصول ایمنی در روزهای تعطیل ستودنی است، در این میان جمعیت هلال احمر در روز های تعطیل سال جدید از بهترین روزهای نوروزشان کنار خانواده می گذرند و بدون هیچ چشم داشتی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

,

فرماندار کوثر اضافه کرد: نیروهای استقرار یافته در جاده ها و سطح شهر با خدماتی که به مسافران ارائه می شود در واقع نماد مهمان نوازی و مردم داری را به عرصه ظهور می گذراند و نباید کمبودی برای این اکیپ ها باقی بگذاریم، سازمان ها و ادارات عضو ستاد خدمات سفر همگی باید کمک کنند تا این ایام را به خوبی سپری کنیم.

,

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مسئولان هلال احمر، اداره راه و راهداران، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای انتظامی، شهرداری، گردشگری و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر که در برپایی اکیپ های ایمنی و سلامت در جاده ها مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند، تقدیر و تشکر می کنم؛ می بایست اعمالی در این خصوص صورت گیرد که مردم و مسافران نوروزی از ما راضی و خشنود باشند.

,

لازم به ذکر است که وی میثاقنامه «نه به تصادفات جاده ای» را در ایستگاه ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر کوثر امضا و به جمع اعضای این پویش پیوست.

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, , ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان کوثر به همراه جمعی از مسئولین خدمات رسان از اکیپ های ایمنی و سلامت هلال احمر این شهرستان در جاده سرچم بازدید کرد.