کاروان راهیان نور بانوان شهرستان گرمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، سرگرد مظفری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرمی امروز(پنجشنبه) در حاشیه اعزام کاروان‌های راهیان نور گفت: بیش از 40 نفر از بانوان بسیجی شهرستان گرمی به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس، عازم شلمچه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار، , سیفار، , سیفار, سیفار,

 

,

وی اظهار کرد: این بسیجیان در قالب 1 اتوبوس از بسیجیان شهرستان گرمی در مدت 5 روز از مناطق عملیاتی فکه، چزابه، هویزه،دهلاویه، شلمچه و دیگر یادمان‌های عملیاتی بازدید خواهند کرد.

,

 

,

وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور به سرزمین نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده یاد کرد و افزود: تا زمانی که این فرهنگ در جامعه حاکم باشد کشورمان از توطئه‌های دشمنان مصون خواهد ماند.

,

 

,

وی تصریح کرد: اعزام بسیجیان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

,

 

,

سرگرد مظفری اظهار کرد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی به منظور تقویت روحیه معنوی و مدیریت جهادی، تجدید خاطره ای است برای ایثارگران و رزمندگان و نیز آشنایی دیگر بسیجیان با دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: کاروان راهیان نور بانوان شهرستان گرمی امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس، اعزام شد.