هرچه به انتخابات نزدیک تر مى شویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را مى بینند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمدباقر نوبخت در دیدار با برخی از مدیران اداری استان گیلان با اشاره به جایگاه استاندار گیلان در دولت گفت: به دلیل این جایگاه انتظار از استان گیلان متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

سخنگوی دولت افزود: مجموعه رفتار فرمانداران استان با مدیریت استاندار گیلان تداعى گر متانت و اعتدال مورد نظر دولت و خواست ملت در سال ٩٢ است.

,

معاون رئیس جمهوری گفت: گاهى انتقاد تندى که از شما از سوى بعضى از جریانات انجام مى شود به دلیل رعایت رفتار اعتدالى مورد انتظار دولت است.

,

وى با مرور خاطرات مبارزات انتخاباتى سال ٩٢ ادامه داد: در پیش از آغاز رقابت هاى انتخابات همواره یکى از معدود افراد مورد مشورت در دوران غربت، دکتر نجفى بودند.

,

معاون رئیس جمهور گفت: به خاطر دارم در زمان تبلیغات انتخابات سال ٩٢ نیز استاندار گیلان پشت سر رئیس جمهورى وارد رشت شده بود و در سفرهاى مختلف همراه ایشان بود.

,

سخنگوی دولت  در بخش دیگرى از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهورى و شوراهاى اسلامى شهر و روستا افزود: هرچه به انتخابات نزدیک تر مى شویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را مى بینند.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه اظهار کرد: زمانیکه گفته مى شود رشد اقتصادى ٧ درصد است مشخص است که این رشد در قسمت هاى اقتصادى، صنعت، خدمات و کشاورزى است و به راحتى قابل راستى آزمایى است.

,

نوبخت همچنین به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهورى و شوراهاى اسلامى شهر و روستا اشاره ﻛﺮﺩ و گفت: با حضور گسترده ى مردم در انتخابات بسیارى از تهدیدات دشمنان قسم خورده ى انقلاب کاهش مى یابد.

,

استاندار گیلان نیز در این دیدار گفت: ما تلاش مى کنیم تا لایق اجراى منویات رهبرى معظم انقلاب و سیاست هاى دولت تدبیر و امید براى پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

, استاندار گیلان نیز در این دیدار گفت:,

وى افزود: اگرچه فرمانداران مورد برخی بی مهری ها قرار می گیرند اما توجهی ندارند و تلاش هاى زیادى براى پیشبرد اهداف دولت انجام مى ﺩﻫﻨﺪ.

,

محمدعلی نجفی به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: نامگذاری دوباره امسال به نام اقتصاد مقاومتی نشان‌دهنده اهمیت بیش از پیش این موضوع برای توسعه کشور است.

,

انتهای پیام/

]
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر مىشویم عده اى بیشتر قسمت خالى لیوان را می بینند