آمار مسافران ورودی به خراسان رضوی به شش میلیون نفر رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مهدی فروزان با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار ورودی مسافران از  ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، ۵۱۰ هزار و ۴۶۶ نفر بوده است که سهم ۹ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته پنج درصد رشد دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۹ روز گذشته را ۱۳۴ هزار ۴۲۶ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد افزایش دارد و ۲.۳ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

,

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، ۳.۱ درصد اعلام کرد و افزود: ۱۷۶ هزار و ۱۴۵ نفر در ۹ روز  گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته۳۰ درصد کاهش دارد.
فروزان ادامه داد: چهار میلیون و ۹۲۱ هزار و ۵۲ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به استان وارد شدند که ۸۵.۶ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد دارد.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، همچنین از ورود سه میلیون ۴۷۲ هزار و ۵۴۰ نفر زائر به مشهد مقدس در ۹ روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد دارد. 
مهدی فروزان با اعلام این خبر اظهار داشت: آمار ورودی مسافران از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال به مشهد از طریق حمل و نقل جاده ای، ۳۶۵ هزار و ۹۹۴ نفر بوده است که سهم ۱۰.۵ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته دو درصد کاهش دارد.
وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۹ روز گذشته را ۱۳۴ هزار ۳۹۲ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد و ۳.۹ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است.

,
,
,
,
,

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، ۵.۱ درصد اعلام کرد و افزود: ۱۷۶ هزار و ۱۴۵ نفر در ۹ روز گذشته از طریق راه آهن وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته۳۰ درصد کاهش دارد.
فروزان ادامه داد: دو میلیون و ۷۹۶ هزار و ۹ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۰.۵ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد رشد دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، از ورود پنج میلیون و 733 هزار و 89 نفر زائر به استان در 9 روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته 10 درصد رشد دارد.