هدف اقتصاد مقاومتی حمایت از کالاهای ساخت داخل است/کلیدهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اجرای فرامین رهبری است/ برخی اعضای شورای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند/ مردم مراقب فتنه‌های در راه باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ اولین نماز عبادی سیاسی جمعه سال 96 در چهارمحال و بختیاری هم زمان با سرار کشور و با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور این استان اقامه شد که مشروح خطبه‌ها را در زیر می ‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 

,
امام جمعه موقت شهرکرد:
, امام جمعه موقت شهرکرد:,
 
,
هدف اقتصاد مقاومتی حمایت از کالاهای ساخت داخل است/ باید به رونق تولید و اشتغال در کشور توجه شود
, هدف اقتصاد مقاومتی حمایت از کالاهای ساخت داخل است/ باید به رونق تولید و اشتغال در کشور توجه شود, هدف اقتصاد مقاومتی حمایت از کالاهای ساخت داخل است/ باید به رونق تولید و اشتغال در کشور توجه شود,
 
,
 
,
,
,
, ,

حجت الاسلام فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در نخستین نماز جمعه سال ۹۶ با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت اظهار کرد: دولتمردان و مدیران سایر دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق، زمینه تولید ملی و اشتغال جوانان را فراهم کنند تا کشور در مسیر شکوفایی اقتصادی قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در آغاز سال افزود: بنابر سخنان ایشان به اهداف اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالاهای ساخت داخل، رونق تولید و اشتغال باید امسال بیش از هر موضوع دیگری توجه شود تا هم تحریم ها و توطئه دشمنان خنثی و هم اقتصاد کشور از رکود خارج شود.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: درمان درد اقتصاد کشور حمایت از تولیدات داخلی است و با نخریدن اجناس خارجی می توان به رونق کسب و کار کمک کرد.

حجت الاسلام فاطمی افزود: صله ارحام از بهترین رسوم در نوروز است اما نباید با رعایت نکردن شئون اخلاقی، آلوده شود، چراکه باعث نارضایتی خداوند می شود.

وی عفت جامعه را در گرو کسب روزی حلال اعلام کرد و بیان داشت: اصول اخلاقی و شئون اسلامی از قبیل پرهیز از تهمت، ترک دزدی و دوری از درآمدهای حرام در جامعه باید ترویج یابد تا خانواده ها به بی عفتی دچار نشوند.

حجت الاسلام فاطمی همچنین رواج عدالت اجتماعی در جامعه را خواستار شد و گفت: دوری از تبعیض اجتماعی، ملت را با مسئولان همراه و همدل می کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه شهر اردل:
, امام جمعه شهر اردل:,
 
,
شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است
 
 
,
شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است
 
 
,
شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است
, شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است, شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است,
 
,
 
,
,
,
, ,

 

,

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: خطا و گناه سبب دوری از خدا و دوری از خدا عامل دل‌مردگی می شود.

حجت الاسلام بهرامی افزود: دل‌مردگی ما شوق نداشتن ما به خوب ها است و این نتیجه عمل به خودمان ست.

وی با بیان اینکه گناهان ما بیش از آنکه به دیگران ضرر برساند خود ما را هلاک می کند گفت: اگر مراقب خودمان و اعمال‌مان نباشیم گاهی همین نماز و روزه ما برای ما سودی ندارد لذا تنها راه برای رهایی از بدهی و رسیدن به خوبی ها تقواست.

شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن تبریک سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تاکید کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامیدند، تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی در چند سال متوالی نشان از اهمیت اقتصاد مقاومتی و همچنین اهمیت تولید و اشتغال دارد.

بهرامی افزود: نامگذاری های سال توسط رهبر معظم انقلاب، براساس نیازهای واقعی جامعه به منظور توسعه کشور و استقامت در برابر دشمنان است که مردم و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان نتوانستند در جنگ نظامی علیه جمهوری اسلامی اقدامی داشته باشند از ین رو به تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی روی آوردند و مشکلاتی برای کشور و مردم ایجاد کردند.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان اردل از مسولین استانی شهرستانی خواست تا با تحقق شعار رهبری در این شهرستان مشکلات این شهرستان را برطرف کنند.

وی بیان کرد: شهرستان اردل ده ها سال است که پیشرفت چندانی نداشه است لذا آبادانی و حل مشکلات این شهرستان نیازمند نگاه جدی، ویژه و عادلانه مسئولین استانی است.

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا در اوایل سال ۹۶ بیان داشت: در حالی که بسیاری از دشمنان برای کاستن از رونق انتخابات مهم پیش رو نقشه ها می کشند، با انتخاب خوب و پرشور مردم و حضور حداکثری آحاد ملت پای صندوق های رای امید دشمنان تبدیل به یأس و ناامیدی خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
, شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است, شهرستان اردل برای رهایی از مشکلات نیازمند نگاه ویژه و عادلانه مسئولین استانی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه موقت سامان:
, امام جمعه موقت سامان:,
 
,
کلیدهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اجرای فرامین رهبری است
, کلیدهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اجرای فرامین رهبری است, کلیدهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اجرای فرامین رهبری است,
 
,
 
,
,
,
, ,

حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی در خطبه های نماز جمعه این شهر سامان با بیان اینکه شعار امسال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" بوده است، اظهار داشت: مهم ترین و ضروری ترین مسئله در کشور مسئله اقتصاد است.

خطیب موقت شهرستان سامان با بیان اینکه در سال گذشته مسئولان در راستای اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبر انقلاب موفق عمل نکرده اند، افزود: در سال های گذشته اقدامات خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اما دشمنان انقلاب با فشار اقتصادی سعی بر براندازی نظام و خسته کردن مردم را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی با بیان اینکه دشمن با ضربه زدن بر اقتصاد سعی بر این دارد که تمرکز بر تولید و اشتغال را در انقلاب اسلامی از بین ببرد، تصریح کرد: تولید و اقتصاد کشور نه تنها دغدغه مقام معطم رهبری بلکه از دغدغه های امام خمینی (ره) نیز بوده است.

رضی با اشاره بر اینکه اقتصاد مقاومتی در معیشت مردم و رفع نیازهای کشور بسیار موثر است، عنوان کرد: کلیدهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اجرای فرامین رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و استفاده از کالای ایرانی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی اول فروردین در حرم رضوی با اشاره بر اقتصاد مقاومتی و مسلئه انتخابات بیان داشت: اقتصاد اولویت اول کشور است و کلید حل این موضوع وجود مدیران انقلابی و کارآمد در کشور است.

رضی با بیان اینکه کشور ما نیاز به مدیر انقلابی، کارآمد و فعال دارد، اذعان داشت: مردم باید در انتخابات دقت داشته و مدیران انقلابی و کارآمد را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخابات با بصیرت عمل کنند، بیان داشت: مهم ترین نکات سخنان رهبری در روز اول سال در حرم رضوی مشارکت پر شور مرد در انتخابات است.

عباس رضی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخننان خود با اشاره بر اینکه من در انتخابات هیچ گونه دخالتی نخواهم داشت، اما اگر رای مردم شکسته شود در آن زمان دخالت خواهم داشت، عنوان کرد: مردم باید چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شهر و روستا فرد بصیر و آگاه را مدنظر داشته باشند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه شلمزار:
, امام جمعه شلمزار:,
 
,
"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است
 
 
,
"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است
 
 
,
"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است
, "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است, "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" یعنی اقتصاد اولویت اصلی امور کشور است,
 
,
 
,
,
,
, ,

 

,

حجت الاسلام سلطان زاده در آغاز اولین خطبه نماز جمعه شلمزار در سال ۱۳۹۶پس از عرض تبریک آغاز سال نو و آرزوی توفیق و بهروزی و سالی پر از خیر و برکت برای نماز گزاران و همه امت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی مهمترین عوامل دوری از معنویت و سلب توفیق از مردم را برشمرد و اظهار کرد: یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود معنویت در زندگی انسان جریان یابد و انسان را به خدا نزدیک کند اقامه نماز است و سبک شمردن نماز، تاخیر در اقامه نماز، ترک نماز باعث می شود توفیقات بسیاری از انسان سلب شود.

امام جمعه شلمزار توجه به زرق و برق دنیا، کینه، حسد، بخل، پوشیدن لباس فخر و... را از عواملی عنوان کرد که روح انسان را از خدا دور می سازد و باعث می شود شیطان رجیم در روح و جسم انسان نفوذ کند.

حجت الاسلام سلطان زاده در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار به شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در آغاز سال ۱۳۹۶اشاره کرد و گفت: تکرار شعار اقتصاد مقاومتی برای سومین سال پیاپی حاکی از آن است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کوتاهی صورت گرفته است.

وی به بخش دوم شعار که شامل تولید و اشتغال می شود اشاره کرد و بیان داشت: تولید داخلی زمانی رخ می دهد که واردات کالاهای تولید دیگر کشور ها چه به صورت قانونی و چه قاچاق متوقف شود و فقط آن کالایی وارد کشور شود که مشابه آن در کشورمان تولید نمی شود یا تولید داخلی جوابگوی نیاز مردم نیست.

امام جمعه شلمزار به حمایت های قانونی مجلس از توقف صادرات هم اشاره کرد و اضافه کرد: مجلس باید به گونه ای برنامه ریزی و قانون گذاری کند که قانون از تولید کننده داخلی حمایت کند و مانع از وارد کردن کالا به کشور شود.

امام جمعه شلمزار به سخنان رهبر معظم انقلاب در مشهد اشاره کرد و خطرنشان کرد: همانگونه که اولویت کشور در حال حاضر اقتصاد است و باید بدان بپردازیم اولویت دشمن هم اقتصاد کشور ماست و قصد دارند به واسطه اقتصاد به نظام و کشور ضربه وارد کنند که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام سلطان زاده در پایان اولین نماز جمعه شلمزار در سال ۱۳۹۶بار دیگر برای همه ایرانیان و مسلمانان جهان آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه لردگان:
, امام جمعه لردگان:,
 
,
مسئولان، توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حد بنر و شعار نبینند/ برخی شوراهای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند
, مسئولان، توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حد بنر و شعار نبینند/ برخی شوراهای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند, مسئولان، توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حد بنر و شعار نبینند/ برخی شوراهای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند,
 
,
 
,
,
, ,

 

,

 

,

 حجت السلام انصاری امام جمعه لردگان در خطبه‌های امروز نماز جمعه لردگان ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز، اظهار داشت: عید نوروز فرصتی است برای دید و بازدید در این ایام باید به بیچارگان و فقرا کمک کنید.

انصاری در خطبه اول به روایتی از امام سجاد (علیه السلام) در مورد انسان های کریم، سخی، بخیل و لئیم اشاره کرد و گفت: حضرت در این روایت می فرمایند؛ انسان ها چهار گروه هستند بعضی از افراد کریم، بعضی از افراد سخی، بعضی از افراد بخیل و بعضی افراد دچار صفت لئیم (لئامت) هستند.

وی گفت: کرایم یا کرامت به کسی می گویند که خودش نمی خورد و به دیگران می خوراند، یعنی ایثار می کند، خودش زندگیش سخت است سعی می کند گره از کار مردم باز کند، ممکن است خودش اجاره نشین باشد ولی برای خرید خانه دیگران کمک می کند.

انصاری در خصوص آدم های سخی افزود: این نوع مردم هم خودش مصرف می کند و هم زندگی دیگران را تامین می کند هم گره از زندگی خانوادگی خودش بر می دارد یعنی سخاوت دارد.

وی بیان داشت: گروهی از انسان ها بخیل هستند، این گروه خودشان زیاد می خورند اما به خانواده‌یشان که می رسد نه می گویند، خودشان اهل خورد و خوراک و استفاده هستند اما خانواده‌شان را در تنگنا قرار می دهند.

امام جمعه لردگان گفت: گروه چهارم از افراد لئیم هستند، همه چیز را جمع می کنند نه خودشان می خورند و نه به دیگران می دهند اینها خیری از مالشان نمی بینند، همیشه حرص می زنند که جمع کنند نه خودشان می خورند و نه به دیگران می دهند این افراد لعیم یعنی پست هستند.

مسئولان، توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حد بنر و شعار نبینند

خطیب نماز جمعه لردگان در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات هوشمندانه رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی در مشهد گفت: عمل به رهنمودهای رهبری، راهگشای حل مشکلات اقتصادی کشور است و مسئولان باید این رهنمودها را سرلوحه کار خود قرار دهند و از ظرفیت های بزرگ کشور برای پیشرفت و توسعه به خوبی بهره برداری کنند.

وی گفت: مردم و مسئولین گوش بفرمان رهبر معظم انقلاب باشند، رهبری هر ساله شعاری را بر اساس نوع مشکلات جامعه مطرح می کند متاسفانه بعضی از مسئولین و بعضی از مردم خوب توجه نمی کنند.

امام جمعه لردگان تاکید داشت: امسال هم سال "اقتصاد مقاومتی و تولید–اشتغال" نامگذاری شد، این شعار را در حد بنر و شعار به آن توجه نشود عملی شود تا مشکل اشتغال مردم حل شود نه در حد بنر و پلاکارد به آن نگاه کنند به مردم و دولتمردان سفارش می کنم عملا به آن توجه کنند.

انصاری در ادامه به بحث بیکاری پرداخت و گفت: بعضی مواقع ما کار پشت میز می خواهیم اما اگر کار تولیدی را دنبال کنید هم کار با ارزشی است و هم درآمد زیادتر دارد و برای دیگران هم شغل ایجاد می شود .

 ایشان در ادامه گفت: عمل به قانون اساسی، اعتقاد به نهادهای رسمی کشور، توجه به جایگاه ولایت فقیه و حمایت از ارزش ها در جامعه اگر به این چند موضوع توجه جدی شود هم کارها درست انجام می شود و مشکلی بوجود نمی آید.

برخی شوراهای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند

وی با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: همه ما بایستی با تدبیر در انتخابات شرکت کنیم و با تدبیر رای دهیم.

انصاری افزود: متاسفانه برخی از اعضای شوراهای شهرو روستا به جای اینکه مشکل مردم حل کنند، خودشان باعث اختلاف افکنی در شهر و روستا می شوند.

وی تاکید داشت: در شوراها و انتخابات افرادی را انتخاب کنید که به فکر مردم باشند، نه به محضی که شورا شدند دیگر مردم را فراموش کنند و حتی در جلسات شورا هم شرکت نکنند و کار مردم را عقب بیندازند و به اختلافات خود بپردازند اینگونه شوراها بدرد مردم نمی خورد.

امام جمعه لردگان گفت: اگر با معیارهای اصلی انتخاب کردید کارها درست پیش می رورد حتی در ریاست جمهوری هم اگر درست معیارها را در نظر گرفتیم و رای دهیم کارها هم درست پیش می رود و پشیمان نخواهیم داشت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولان، توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حد بنر و شعار نبینند, مسئولان، توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در حد بنر و شعار نبینند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, برخی شوراهای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند, برخی شوراهای شهر به وظایف قانونی خود درست عمل نمی‌کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
امام جمعه کوهرنگ:
, امام جمعه کوهرنگ:,
 
,
مردم مراقب فتنه در راه باشند/عده ای دچار توهم تقابل با رهبری هستند
, مردم مراقب فتنه در راه باشند/عده ای دچار توهم تقابل با رهبری هستند, مردم مراقب فتنه در راه باشند/عده ای دچار توهم تقابل با رهبری هستند,
 
,
 
,
,
,
, ,

 

,

 

,

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه کوهرنگ ضمن عرض تبریک عید نوروز و سال جدید  با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)در این باره گفت: بهار تولد دوباره طبیعت است و شاخ و برگ گرفتن و شکوفه دادن دوباره درختان پس از خواب زمستانی یادآور زندگی پس از مرگ و قیامت است که به اذن پروردگار همه مردگان برای حساب زنده می شوند و هرکسی پاداش اعمال خوب و یا جزای کارهای بدش را خواهد گرفت و راه نجات و رهایی از آن روز پرهیزکاری  و اخلاص در بندگی خدای متعال است‌.

امام جمعه کوهرنگ در بخش دیگری از صحبت های خود به نامگذاری سال ۹۶ از سوی مقام‌ معظم رهبری (مدظله) به "اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال" بعنوان یک شاخص مهم برای ملت و مسئولین اشاره کرد و گفت: باعث افتخار این سرباز کوچک آن امیر سرافراز است که در آخرین خطبه سال به فضل الهی نامگذاری سال جدید توسط ایشان را پیش بینی کردیم و الحمدلله در تحلیل و تفسیر شرایط برای این مهم روسفید شدیم و البته دلیل آن هم واضح بود چراکه از فرمایشات مکرر ایشان میشد نارضایتی ایشان از اجرا نشدن کامل سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی معظم له فهمید و تکرار این شعار تا تحقق کامل آن که خودکفایی کشور در همه زمینه های اقتصادی و به تبع آن ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار  را به دنبال دارد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام‌ طباطبایی افزود: بی تردید بار مسئولیت دولت در این زمینه بسیار سنگین است اما دعوت مقام معظم رهبری از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای کمک به دولت در این موارد بسیار راهگشا و برای بخش خصوصی مسئولیت افزاست و منتظر لبیک ولایی این قشر تاثیرگذار هستیم.

خطیب جمعه کوهرنگ از اهمیت موضوع انتخابات و جایگاه رای مردم از دیدگاه قانون اساسی و مردم سالاری دینی در ثبیت حکومت اسلامی سخن گفت و افزود: امام راحل عظیم‌الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله) همواره حفاظت از رای مردم و احترام‌ همه جریان های سیاسی به انتخاب ملت را بعنوان یکی از خطوط  قرمز انقلاب مطرح فرمودند و همیشه با تمام قوا در مقابل کسانی که در خفا یا علنی به تخطئه آن پرداختند ایستادند و این یکی از درس های مهم و اصول نهضت است که همه باید به آن پایبند باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوهرنگ هدایت مقام معظم رهبری در همه عرصه ها برای ملت مومن و انقلابی ایران تاثیر گذار دانست و گفت: در روزگاری که عده ای از سر غفلت مردم را برای جشن آغاز سال به سمت آثار پادشاهان تشویق می کردند مقام‌ معظم رهبری هوشمندانه و دقیق بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام و بقاع متبرکه و مناطق عملیاتی دفاع مقدس را به مردم پیشنهاد دادند و ملت متدین و ولایتمدار و فهیم‌ ما گوش به فرمان مراد خود داده و با حضور در این مکان های معنوی سال نو خود را جشن گرفته و می گیرند تا سالی خوش و لبریز از معنویت و معارف ناب دینی و انقلابی برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به حرکت های تبلیغاتی بعضی افراد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده مردم را به هوشیاری تمام در برابر فتنه ای جدید فراخواند و گفت: عده ای دچار توهم تقابل با رهبری هستند و گمان می کنند می توانند با تکیه به رای مردم در مقابل جایگاه ولایت فقیه بایستند در حالیکه از مشروعیت رای مردم به آنها برای تصدی مناصب با تنفیذ رهبری غافل شده اند و نکته دیگر اینکه اگر مردم به آنها رای می دهند برای اینست که ولایتمدار و سرباز رهبری انقلاب باشند.

طباطبایی بیان داشت: مردم با بصیرت ایران در سال های اول انقلاب این تجربه تلخ را با بنی صدر داشتند و این بار هم به فضل‌ پروردگار این‌ فتنه ها را خیلی زودتر خاموش کرده و افراد خودسر را سر جای خودشان می نشانند.

وی در پایان  میلاد باسعادت امام باقر علیه السلام و حلول ماه رجب را در هفته پیش را تبریک‌ گفت و اظهار امیدواری کرد همه آحاد جامعه از برکات این ماه عزیز بهره مند شوند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
اولین نماز عبادی سیاسی جمعه سال 96 در چهارمحال و بختیاری هم زمان با سرار کشور و با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور این استان اقامه شد که مشروح خطبه‌ها را در زیر می ‌خوانید: