چند نفر داوطلب انتخابات شوراها در استان اردبیل شدند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل گزارشی از وضعیت پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را منتشر کرد که طبق این آمار یک هزار و 957 داوطلب تا پایان پنجمین روز ثبت نام، در این استان داوطلب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از این تعداد  428 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 1529 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند.

,

 ماریا موسوی دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 51 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل از بانوان و 1906 نفر نیز مرد هستند.

,

وی تصریح کرد: 238 نفر در روز اول، 291 نفر در روز دوم، 395 نفر در روز سوم، 523 نفر در روز چهارم و 510 نفر نیز در روز پنجم ثبت نام کرده اند.

,

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان 545 نفر دارای سابقه ی عضویت در ادوار شورا و 1412 نفر بدون سابقه عضویت در شوراهای ادوار گذشته هستند.

,

ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین ماه سال 96 در فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام یک هزار و 957 دوطلب تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.