نیروی انتظامی در سال ۹۶ برنامه مناسبی برای ارتقای معیشت کارکنان ناجا دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس  سردار "ایوب سلیمانی" با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: خدمت در نیروی انتظامی افتخار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,
 
,
وی با بیان اینکه موفقیت ناجا در انجام وظایف و مأموریت های محوله کم نظیر و قابل تقدیر است، اظهار داشت: اهمیت امنیت به حدی است که فرمانده معظم کل قوا در این خصوص فرمودند: "امنیت برای ما تماماً حجت است که ستون و خیمه اصلی این امنیت در کشور ناجاست". 
,
 
,
سردار سلیمانی در ادامه بیان داشت: امروزه امنیت کشور مدیون تلاش آحاد کارکنان ناجاست که این فرصت و موقعیت را بقیه سازمان ها و نهادها ندارند. 
,
 
,
معاون هماهنگ کننده ناجا نیاز به سلامت و امنیت را مهم ترین نیازهای بشر دانست و تصریح کرد: اعتبار و حیثیت نظام جمهوری اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت است تا جایی که مقام معظم رهبری فرمودند: "کار شما در کلانتری ها می تواند برای نظام حیثیت ایجاد کند". 
,
 
,
سلیمانی با اشاره به مأموریت های متنوع و ارتباط گسترده مردم با بخش های مخلتف ناجا، گفت: امروز نیروی انتظامی در امر خدمت رسانی به مردم پیش قدم است. 
,
 
,
وی با بیان اینکه موفقیت های ناجا روز به روز در حال افزایش است، بهترین مدال افتخار برای ناجا را رضایت ولی امر مسلمین عنوان کرد و افزود: ناجا در بین مردم دارای وجه، احترام و اعتبار بالایی است، پس باید همواره در پاسداری و ارتقاء امنیت تلاش کنیم. 
,
 
,
معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان سال 95 را سالی موفق و پربار برای ناجا در حوزه های مأموریتی و ارتقاء معیشت کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید نیز برنامه های خوبی برای معیشت کارکنان داریم.
,
 
,
-
 
 
-
 
-
 
-
 
-
 
-
 
,
-
, , -,
 
,
, ,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,
-
, , -,
 
,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگ کننده ناجا سال ۹۵ را سالی موفق و پربار برای ناجا در حوزه های مأموریتی و ارتقاء معیشت کارکنان دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید نیز برنامه های خوبی برای معیشت کارکنان داریم.