اردوهای جهادی نوروزی با اعزام دو تیم از دانشجویان به مناطق محروم آغازشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نصیری در گفت و گو با بصیر سبزوار با اعلام اعزام دوتیم جهادی به مناطق محروم اظهارداشت: 50 نفر از دانشجویان بسیجی به صورت داوطلبانه اعلام امادگی کرده و برای شرکت در  اردوی جهادی نوروزی نام نویسی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی با بیان  اینکه این دو تیم به مدت 7روز در روستاهای عوض نجم اباد و چاه ستاره اسقترار خواهند یافت ادامه داد: تکمیل خانه عالم ،لوله گذاری مسیر قنات روستا تکمیل دیوار مساجد و همچنین ترمیم و زیباسازی مدرسه روستا از جمله اقدامات جهادی بسیجیان است.

,

نصیری در ادامه با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی و جوانان به عنوان یکی از بانشاط ترین و تانیر گذارترین نیروهای اجتماعی هستند تصریح کرد: تحقق جهاد اقتصادی در سال پیش رو با استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود اجتماعی و اقتصادی صورت خواهد پذیرفت.

,

وی با مهم برشمردن حرکت جوانان جهادگر در این اردوها بیان داشت: زدودن محرومیت از چهره مناطق کم تر توسعه یافته بسیار امری است که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر این موضوع داشته اند.

,

مدیر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با اشاره تاثیرات این اردوها بر جهادگران ادامه داد: این افراد در آینده ای نه چندان دور در پست های مختلفی مشغول به کار شده و این حضور دررمناطق محروم و دیدن رنج و سختی مردم لمس آن از نزدیک نخواهد گذاشت تا این مشکلات از دید انها پنهان بماند.

,

نصیری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولیدات بومی ادامه داد: از دیگر مزایای حضور جهادگران در این دوره ها شناخت عرصه های تولیدی با مزیت های نسبی بالا است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار از اعزام 50 نفر در قالب دو تیم جهادی به مناطق محروم خبر داد.